Millainen olo juuri SINULLA on?

No siis...
Pitäs siivota, etä olis kivampi tulla lomalta kotiin. Sitä ennen pitäs tehdä vähän paperitöitä. Mä oon tässä ja junalle pitäs lähteä reilun parin tunnin päästä. Vituttaa oma saamattomuus mutta ihana ajatus, että enää yks viikonlopu töitä ja sit viikko lomaa! edellisestä vapaapäivästä onkin jo...en mä muista, kauan!

Fiilkisissä ei valittamista, mutta olo on surkea. nenä tukossa, päätä särkee, korva kipee. Näin ollu jonkun aikaa. Lääkäri ei löytänyt mitään mikä selittäis asian. Sain "ilmastointilääkettä" jonka PITÄS helpottaa.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22244247:
Inhottava olo. Mittään ei saa aikaseks, eikä mikkään kiinnosta. Väsyttää vain. Tiskaisittako minun puolesta jos pyytäisin oikein nätisti? :snotty:
JOS TUOT TISKIT TÄNNE, VOIin (hups, CapsLock) töntätä ne tiskikoneeseen ja vaikka käynnisttäkin sen.

Te, jotka valitatte flunssaista/tukkoista oloa, suosittelen lämpimästi eteeristä eukalyptusöljyä (luontaistuotekaupasta) -- muutama tippa höyryveteen ja höyryhengitystä. Toimii hyvin, mies oli flunssassa, tehtiin sille parina päivänä pari kertaa päivässä ja katosi niin flunssa kuin koko tukkoisuus.

Yhteistyössä