V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242925:miniän väilyt ja anopin välit on paskan hailee!lapsella on kaks mummii,molemminpuolin ja te aattelette omia välejä????? kyllä mä ihmettelen ja paljon!jos toinen on hyvä mummi nii kyllä siinä voi hyvinki kestää yhen saatanan joulun hymysuin ja oppia TUNTEMAAN ANOPPINSA PAREMMIN!ja anoppi tietenkin oppii tuntemaan paremmin nämä epäluuloset miniät!
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjoittaja;22242654:Juupajuulle:
Mutta miksi se ei sitten tule meille useammin kylään?
Mä en ymmärrä sitä että vietättä KAIKKI LOMAT sun lapsuunkodissa.. se varmaan kirvoittaaki anoppias. Mä ymmärrän sua jos sulla on kaikki kaverit ja vanhemmat sielä mut kamoon hei voi silti viettää jotain lomaa anopin kanssa ja olla sielä yötä tai jotain!!!
Viettäkää jouluna oman perheen kesken. Jos sun vanhemmat haluaa tulla, voivat tulla. Miehesi vanhemmat voivat tulla jos haluavat. Mutta te ette liiku. Opeta sinun omalle lapsellesi myös lapsuudenkotijoulu.
Ikään kuin ihmisellä ei olisi omia aivoja joilla voisi päättää tekemisistään. Itse olen aina viettänyt jouluni kotona. Anopeille tehtiin heti alusta alkaen selväksi, että vietämme joulun omassa kodissamme.
Joo - elämässä joutuu välillä loukkaamaan ihmisiä ellei alistu heidän tahtoonsa.
Ai mun mielestä se sukupolvi on juurikin nyt mummoiässä.
Joo kummatkin haluuuuuuuuu, mutta miniä voittaa aina.Onko sillä jotain eroa kuka haluaa?
Anoppi haluuuuuuuuuuuu, se on ok?
Miniä haluuuuuuuuu, se on ihan väärin.