Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hih isä aina puhu tummaihosista hottentotteinaJa googletin, ja tuli tällaista :
''Khoit tai khoikhoit eli hottentotit[1] ovat pääosin Etelä-Afrikassa, Botswanassa ja Namibiassa elävä kansa, joka sanien kanssa muodostaa khoisan-ryhmän. Khoisanit ovat eteläisen Afrikan alkuperäisihmisiä, ja eläneet tiettävästi aiemmin huomattavasti laajemmalla alueella, mutta tulleet myöhemmin bantuheimojen syrjäyttämiksi''
Siis oikeesti susta oli kätevämpää avata keskustelu ja linkittää toi kuin kirjottaa googleen hottentotti?
Siis oikeesti susta oli kätevämpää avata keskustelu ja linkittää toi kuin kirjottaa googleen hottentotti?
Ja muuten, olen mielummin huomiohuora kuin katkera huora jolla ei ole mitään muuta tekemistä kun nälviä ja vittuilla kaikille asiasta riippumatta, ei ole mun vika jos sulla menee noin huonosti. Siinä sulle ihananpientäkaunista <3
Hyvä tiiru! Siinä kerrankin noille nettikiusaajille luu kurkkuun!![]()
Vieraan kommentista paistaa pieni kateus.
Älä välitä, joitakin ärsyttää ne piirteet mitä itsestään ei löydy(kuten esim tuo kauneus)
Nättejä ja sulosia kadehditaan aina ja he saavat siitä myös kuulla, se on ikävää, mutta muista mistä se johtuu.![]()
Henkilökohtaisesti en kadehti uusavuttomia ihmisiä, vaikka olisivat kuinka söpösiä. Ihan rehellisesti vain ihmettelin miksi tällainen aloitus piti tehdä, ei toki ole ainoa tällainen täällä. Mietin, miksi mieluummin kysyä palstalta omalla aloituksella kuin ottaa itse selville.
Ja huomiohakuisuus lienee siis oikeastikin se syy. Ei se minua haittaa, nyt tiedän.
Juu koska googlettamalla tuli ties mitä tietoja ja ajattelin nyt kysyä mitä palstalaisten mukaan se on, anteeksi kovasti kun loukkasin teitä. Ensi kerralla laitan jonkun tappelualotuksen joka sopii palstan tyyliin. Vaikka sektiosta ja synnytyksesta tms![]()
KOSKA edelleenkin, google antoi ristiriitaista tietoa. Tulin sitten (anteeksi kovasti) kysymään täältä mitäs mieltä muut ovat. Eli halusin asiasta keskustelua ja ihminen nyt on taipuvainen keskustelemaan asioista.
Miksi päätit tulla kommentoimaan ilkeästi? Niin et halua huomiota, vaan haluat olla inhottava?
Onko se parempi eväs elämälle sitten??
en ole avuton, tykkään keskustella asioista ihmisten kanssa jotka osaavat sen taidon.
Miksi päätit tulla kommentoimaan ilkeästi? Niin et halua huomiota, vaan haluat olla inhottava?
Onko se parempi eväs elämälle sitten??
Missä kohtaa mä olin inhottava?
Google antaa ihan ekaksi oikean vastauksen. Ihmettelin sitä. Ei tarvitse pyydellä anteeksi. Luulin todella tuon vieraan kommentin sisältävän pienen totuuden, ettää haluat huomiota jostakin. Ei siinäkään ole mitään ilkeää? En ihan ymmärrä miten voidaan kysyä mielipidettä vaikka siitä mikä on endiivi?
Mutta ymmärsin siis väärin. Osaan kyllä keskustella, sinulla sen sijaan tuntuu olevan aika tarve puolustautua ja haukkua ihmisiä sivulauseissa. En tarkoita tätä ilkeästi.