No jos määrät vuorokaudes on samat ku ap.llä ni ei mullakaan tulis paskaa ikinä. Mutta hirvee nälkä olis aina. Hitto mä syön aamupalalla jo esim. 4 paahtoleipää, päällä rasvaa, leikkelettä, juustoa ja iso kuppi kahvia tai teetä. Päivällä joko ruoka ihan kunnon satsi tai jos välipala sillon ni ainaki kaksi banaania menee jo välkkäriksi. Iltapäivällä taas ruokaa iso lautasellinen ja päälle kahvia iso kuppi ja jotai vaiks, keksejä 4kpl tai pulla tai vaiks sämpylä. Illalla vielä leipää jos paahtoleipänä ni taas ne 4kpl tai kaksi sämpylää päällisineen ja esim. kaakaota tai raksuja kupillinen. Ja mitat on 170cm ja 60kg. Ja toimii siis liikaakin maha, joskus 5 kertaa päivä joskus VAAN 2kertaa päivä! Mä oisin ikionnellinen jos toimis vaan pari kertaa VIIKOSSA. Taidan rueta syömään mäkin ainaki puolet entisestä - tosin mä laihdun sitten ja varmaan kuukaudessa ois 10kg pois. Sekin on nähty ja niin se nälkä olis...Mut toi ap.n määrä - APUA, mikä "kääpiö" siel on...