Tylsää!!! Laitetaan vaikka naamakuvapino tai jotain...

Toinen samanlainen
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22224656:
Mun on pakko jakaa vielä tuccakuva. :)

Mun mies lähti tuossa joku aika sitten ajelemaan about 6h matkan päähän ja ilmeisesti ajaa sieltä melkein heti takasin. Jens. Ei voinu parempaa aikaa isäpuoli keksiä että lähtevät. BBtä kattelen, syön suklaata ja suihkuunkin pitäis mennä. Tylsyyttä.
IHANAT HIUKSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minulla on samanväriset ja karvan verran pidemmät.
ÄLÄ LEIKKAA HIUKSIA JOOKOSTA?
 
Ihanan tilavat rattaat :D
:LOL: istuinosa on niin pieni, että jos mä suunnitelman mukaan tekisin tuohon lämpöpussin niin poika putoo pois vaikka olisikin kiinni valjaissa.....onneksi meillä on kunnon rattaatkin olemassa. Nuo vaan on parhaat koirien kanssa ja kaupungilla. Talveksi on otettava ne toiset...noilla pyörillä kun ei hankeen ole menemistä.
 
kateellinen
Mulla on niin jäätävä finnin loppu keskellä naamaa et en ota nyt mitään uutta kuvaa.
Mut tässä näkyy hyvin miten suosittu mies on naisten keskuudessa :D
Pyh,miten tollanen vois muka olla suosittu...;)

*kadekadekadekade*

Suloinen lapsi:)
Näyttää hirmuisen paljon yhden toisen palstalaisen lapselta,jänskää.Ehkä se on tuo ilme sitten,ja hiukset.
 
Pyh,miten tollanen vois muka olla suosittu...;)

*kadekadekadekade*

Suloinen lapsi:)
Näyttää hirmuisen paljon yhden toisen palstalaisen lapselta,jänskää.Ehkä se on tuo ilme sitten,ja hiukset.
Sitä tuo mörri ittekin ihmettelee :D
Onhan hän sulonen kun on hetken hiljaa ja paikaallaan :heart::xmas: yleensä vaan ei ole kumpaakaan mut nyt oli vissiin pakko ottaa kissasta mallia :whistle:
 

Yhteistyössä