E
"Eräs äiti"
Vieras
Miksi ihmeessä teette lapsen hoitoon menosta niin pirun vaikeeta? Mun poikani on pph:lla ja samaan aikaan sinne tulee toisesta perheestä lapset. Joka ikinen aamu tämä äiti selittää lapsille että nyt teijän ei tarvii olla täällä ennää ku 4päivää ja sitten saatte olla taas kotona lomalla. Pikkusen aikaa leikitte ja sitten äiti tullee. Ja kaikkea muutakin. Sitten luetellaan mitä millonkin nämä lapset haluaa syödä ja juoda.
Mä en voi käsittää, kun itse äiti on ne lapset hoitoon tuomassa, niin miksi siitä sitten tehdään pakollinen paha? tai siltä se ainakin mun korvaan kuulostaa.
Miettiiköhän nämä vanhemmat ollenkaan miltä se hoitajasta tuntuu, kun ensimmäisenä ovella kuulee montako päivää ja tuntia mussukoitten pittää olla siellä..
Mä en voi käsittää, kun itse äiti on ne lapset hoitoon tuomassa, niin miksi siitä sitten tehdään pakollinen paha? tai siltä se ainakin mun korvaan kuulostaa.
Miettiiköhän nämä vanhemmat ollenkaan miltä se hoitajasta tuntuu, kun ensimmäisenä ovella kuulee montako päivää ja tuntia mussukoitten pittää olla siellä..