Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoitat ilmeisesti peruna-sipulisekoitusta? Olen tehnyt laatikkoa kyseisestä pakasteesta ja ruskitetusta maustetusta jauhelihasta. Nestettä olen lisännyt kermaperunoiden ohjeen mukaan, mutta korvannut puolet kermasta (tai koko kermamäärän) maidolla. Hyvää on tullut. Pakastetta ei tarvitse sulattaa ennen ainesten sekoitusta ja uuniin laittamista.
En vaan oikein kermaperunoitaOlen kyllä perunasipulisekoituksesta tehnyt monesti ja se on sika hyvää
Ajattelin vaan että toimiiko noilla perunoilla kans
![]()
mä en osaa näitä yksinkertasia![]()
Äläs nyt. Ekaksi mietin että herranjestas mikä yhdistelmä, mutta sitten ajattelin, että ei se välttämättä olisi pahaa ollenkaan...
Kuinka vaikea resepti sinusta on paistettu lohi tai sisäfileepihvi (mausteena suola ja mustapippuri) ja kuinka taivaallisen hyvää nekin ovat oikein paistettuina.
Ja minä sentään todellakin osaan laittaa ruokaa, se on yksi lempiharrastuksista ; )
Sisäfilepihvi oikeaoppisesti maustettuna ja pelkästään sellaisenaan ei ole yhtään mitään ilman kunnollista kastiketta, se pitäisi sinun hyvänä ruoanlaittajana sentään tietää.Äläs nyt. Ekaksi mietin että herranjestas mikä yhdistelmä, mutta sitten ajattelin, että ei se välttämättä olisi pahaa ollenkaan...
Kuinka vaikea resepti sinusta on paistettu lohi tai sisäfileepihvi (mausteena suola ja mustapippuri) ja kuinka taivaallisen hyvää nekin ovat oikein paistettuina.
Ja minä sentään todellakin osaan laittaa ruokaa, se on yksi lempiharrastuksista ; )
![]()
Meillä ei koskaan tehdä lihan kanssa mitään kastikkeita ja erinomaisen hyvältä maistuu.
seuraavaksi varmaan toteat että pussi-Bearnaisea sen olla pitää ; )
Onkos joku joskus kokeillu? Mulla ei oo muuta nyt pakkasessa niin meinasin kokkeilla![]()