samoin. ei paljoa eroa lindexin laadusta ja hinta on triplat.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22227742:Meandin 'kestää ihan mitä vaan' laatuun olen ollut pettynyt.
Samaan pannuun petyin kans, kahdesti. Lähettivät uuden entisen tilalle ja sekin oli samanlainen kuin entinen. Ei vaan viitsinyt enää valittaa, kun olisivat taas lähettäneet samanlaisen tilalle enkä halua enää yhtään Matadoria meille.Hackmannin Matador paistinpannuun. Pitäis olla parempaa kuin teflonpinta ja käydä kaikille liesille. No, siihen "paistui" kohta johon otti kaikki aineet kiinni. Mutta plussaa sai asiakaspalvelu. Ja uusi pannu tuntuu vielä olevan hyvässä kunnossa. (n 3 kk mennyt)
Palautettiin maatila takaisin sinne, mistä ostettiin ja saatiin uusi tilalle. Samalla lailla meni rikki sekin, mut en enää kehdannut palauttaa sitä. Korjailin/korjailen itse sitä sen minkä kykenen.Palautitteko maahantuojalle eli teittekö reklamaation? Itse olisin saanut uuden, kun parkkitalossa oli vikaa.
Meillä ne menee kyllä kiinni, mutta useammasta on katkennut osia.Alkuperäinen kirjoittaja Siis Mä;22227848:bakugan pallot,hitto lyhyen käytön jälkeen ei mee pallot enään kunnolla kiinni.
Ne voi kastua jos lumi menee varresta sisään tai jalka hikoaa reilusti. Ei kaikki kastuminen tapahdu kengän läpi.Maanantaikappaleet, jos läpi asti kastuu.
N idän ekaluokkalainen on saanu ne kasteltua ihan varren kauttaa. Ja hikoilemalla. Mutta varmaan ne jo kastuu läpi ku joutunu kuivattaan niin lämpimässäkin välillä et saa käestä asti kuivaksi.Maanantaikappaleet, jos läpi asti kastuu.
Noi hackmanin pannut on kyllä ihan susia. En ole niitä edes meille ostanut, kun eivät kestä mun äidilläkään, joka ei edes tee ruokaa joka päivä (harvoin tekee) ja pesee ne käsin. ...mä tarviin pannun, jota voi käyttää päivittäin ja lykätä koneeseen. (ja semmonenkin on, hiton paljon halvempi kuin tuo hackman vaan )Hackmanin Paistinpannut on olleet iso ja kallis pettymys meilläkin.
Muutamat paljon mainostetut elintarvikkeet myös, kuten Ingmannin jugurtit, jätetään myös jatkossa kauppaan.
No Gina Tricotin rättejä ei varmaan tartte edes erikseen mainita.