Miten sä aina jaksat olla noin ihanan pirteä joka kuvassa? Sun kuvat on kyl aina niin piristäviä
Mä vaan filmaan pirteetä.Miten sä aina jaksat olla noin ihanan pirteä joka kuvassa? Sun kuvat on kyl aina niin piristäviä
Ai vitsit, sä voisitki perjantaina näyttää mulle muutamat muuvitProfiilissa on jumppakuva, mutta ei siitä naama näy.
Mä vaan filmaan pirteetä.
ihanat hiukset!!!
Joo, voidaan veivata tossa tangolla vuoron perään, niin mies on varmaan ihan todella tyytyväinen. Nytkin se on jo siirtynyt suosiolla makkariin katsomaan tv:tä, kun mä peitän aina sen näkyvyyden ahterillani, kun pompin tuossa tangossa...Ai vitsit, sä voisitki perjantaina näyttää mulle muutamat muuvit
*muoks* Mä en osaa enää kirjoittaa
Oi että sulla on ihanat silmät! Noihin olis niin hyvä tehdä kaikenlaisia silmämeikkejä!
:ashamed: Ei oo, ne on tuolta päältä ihan hirveän lyhyet : / Osa on ihan jonkun parin sentin mittaiset ja sit osa on melkein olkapäilleAlkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22224525:ihanat hiukset!!!
Mä jätän suosiolla väliin Mulla ei oo selkä vieläkään ihan kunnossa siitä kun tipahdin puolesta välistä huoneen korkeutta... :ashamed:Joo, voidaan veivata tossa tangolla vuoron perään, niin mies on varmaan ihan todella tyytyväinen. Nytkin se on jo siirtynyt suosiolla makkariin katsomaan tv:tä, kun mä peitän aina sen näkyvyyden ahterillani, kun pompin tuossa tangossa...
Mut voin mä jotain näyttääkin, mä olen viime aikoina oppinut aika paljon uusia, kivoja liikkeitä.
ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22224563:
Kurttuotsainen isonenäinen ihmisotus hei
Mua taas kiukuttaa oma mies niin paljon etten saa unta...Jooooo tylsä ilta... mies jäi töihin taas HIEMAN ylitöihin
Ai kamala :O Mitä sä teit?Mä jätän suosiolla väliin Mulla ei oo selkä vieläkään ihan kunnossa siitä kun tipahdin puolesta välistä huoneen korkeutta... :ashamed: