Alkaako palstalaisten joulu jo lokakuussa?

Oikeesti. Miten te voitte nyt jo suunnitella noin joulua ja joululahjoja? Nyt on lokakuu. Mä vetkuttelen aina mun jouluvalmisteluja ihan viimetippaan ja tässä tulee jo aika moinen ahdistus kun huomaan että täällä on jo kova tohina päällä.

Monta joululahja-alotusta ja moni on ostanut lahjoja jo vaikka kuinka. Mä onnistun lykkään nekin aina sinne jouluviikolle....

Joko mun nyt jo pitää aloittaa joulustressi :D:xmas:

Raskauden takia =) Mulla on neljännen laskettu aika 9.1.11.
Viime vuonna (ennen kuin olin edes raskaana) vannotin itselleni, että alan hankkia lahjoja hyvissä ajoin. Viime vuonna jäi liiann viime tippaan ja inhoan sitä ryysistä kaupoissa joulun alla.

"shihtzu"
Mulla on laskettuaika marraskuussa, joten siksikin olen nyt aikaisessa, että jos en kykenekään kunnolla myöhemmin ostoksille ja tein pojalle jo hyvä hankinnan, kun tilasin NetAnttilasta mopon, siis sellaisen potkuttelumoottoripyörän, niin sen hinta oli 22,95 ja nyt kun tänään tuli tuo Anttilan joulukuvasto, niin siinä hintana oli 34,95, että sain sen ihan kivalla alennuksella :)

"mie"
En nyt sanoisi, että oon palstalainen, mutta tein v-loppuna joulukortit valmiiksi :D
Eipähän tartte muuta ku postittaa, sitten ku merkit tulee myyntiin. No joo, mulla oli tekemisen puutetta.

Jouluääliö
Joko mun nyt jo pitää aloittaa joulustressi :D:xmas:
Pitää aloittaa.
Pitää alkaa kysellä mitä ruokia joulupöydässä Pitää olla ?
Mitä joulukoristeita Pitää olla ?
Mitä jouluna Pitää tehdä ?.
Milloin joulukortit Pitää laittaa ?

Hauskaa joulustressiä !! (Joulustressi Pitää olla, muuten on aivan kelvoton ihminen..)
P.S. Joulusiivous Pitää tehdä !

"poikia3"
Näin työssäkäyvänä mieluusti hankkii lahjat ajoissa, jouluruokien ja joulusiivouksien, kuusen hankinnan, kukkien jne. kanssa on sitten ihan riittävästi höseltämistä joulun alla.

[QUOTE="poikia3";22216542]Näin työssäkäyvänä mieluusti hankkii lahjat ajoissa, jouluruokien ja joulusiivouksien, kuusen hankinnan, kukkien jne. kanssa on sitten ihan riittävästi höseltämistä joulun alla.[/QUOTE]

Kuusen käyn kieltämättä ostamassa heti kun tulevat myyntiin. Pitää saada paras päältä. Ja muutama kukka.

Mut onko mun oikeesti pakka siivota hullun lailla joulusin? Ei jaksaisi Vielä en todellakaan aloita sitä hommaa :D

"shihtzu"
Ja kohta on kaikilla jo jouluvalot pihalla :xmas:

Miksi se joulu tulee joka vuosi aikaisemmin? Joko Kodi1 tai ikea on aloittanut joulupallomyynnin?

Ja mä kun aattelin että siihen on vielä kolme kuukautta aikaa....
Kolmen kuukauden päästä joulu on jo auttamattomasti ohi :), ei tässä ole enää kuin vajaa 2,5 kuukautta aikaa ja periaatteessa jouluaika alkaa jo marraskuussa, kun alkaa pikkujouluaika, jota ihmiset ei tahdo oikein ymmärtää.

Huisi hippu
äsken tulin saunasta ja täytyy myöntää että hoilasin joululaulua, ja mieleen tuli sellanen idis että tulostaisin netistä joululaulujen säkeistöjä, laittaisin kaakeliin kiinni niin voi laulaa "oikein" suihkussakin kun voi luntata sanat. hieman höpsö?

Äh ja kohta alkaa jokavuotinen tappelu siitä mennäänkö joulurauhan julistukseen vai ei.

Mä haluan ja mies aloittaa kiristysprojektinsa jo hyvissä ajoin ennen joulua. "kulta vaihdatko mun talvirenkaat" mies: "Joo jos et tarvi tulla joulurauhanjulistukseen" SE on tosi sitkee mies tossa asiassa, mutta on kyllä monena vuotena joutunut nöyrtymään sinne pakkaseen seisomaan

qwen
Lahjat alkaa olla omille hankittu. Kummilasten ja miehen lahja on vielä hankkimatta... Oon pitkin vuotta ostellu joulusukkiin jotain pientä kivaa joka aamu saa sukkaan sitte katsoa ;) Tykkään polttaa kynttilöitä ja laittaa koristeita, mutta mikään luonnonihme yms ei saa minua vaihtaan jouluverhoja ikkunaan !!!

Ei, ainoa asia mitä ollaan edes vähän mietitty on se että missä joulu vietetään ja miten toteutetaan perinteinen isoisovanhempien luona käynti pyhinä kun matkaa on aikasempia vuosia enemmän.

Best Regards
Stressaan joka vuosi entistä vähemmän. Kortteja en lähetä, lahjoja ostan vain pari miehelle ja muutaman lapselle. Koristeet ovat samat joka vuosi, haen ne varastosta viikkoa ennen tjsp. Kuusikin on muovia.

Jouluruuat ovat kuitenkin aika tavanomaisia, kinkku pitää vaan muistaa tilata ajoissa, tosin tänä vuonna sekin tulee luomutilalta kun ostetaan puolikas possu.

Yhteistyössä