Voinko laittaa mustaa kynsilakkaa työhaastatteluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työnhakija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työnantajana katsoisin kyllä vähän kieroon. Enkä tykkäisi kyllä vaikka olisit jo töissä minulla. Antaa hieman lapsellisen (kapinoiva teini) kuvan ihmisestä. Sopii johonkin liikkeeseen joka myy goottikamaa tai tatuointipalveluja.

Ok ok, poistettu on! :D Mun mielestä se näytti kyl hyvältä, ku mulla on pitkät ja hyvinhoidetut kynnet. Ymmärrän kyllä assosiaation tatuointiliikkeeseen ja kapinoivaan teiniin...

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;22211386:
Ok ok, poistettu on! :D Mun mielestä se näytti kyl hyvältä, ku mulla on pitkät ja hyvinhoidetut kynnet. Ymmärrän kyllä assosiaation tatuointiliikkeeseen ja kapinoivaan teiniin...

Hyvä kun poistit :) Minunkaan mielestäni se ei sovi haastatteluun. Ja varmasti jotkut asiakkaatkin katsovat kieroon. Vapaa-ajalla sitten, eikös vain? :)

Onnea työhaastatteluun!

mul oli työhaastattelussa mustat kynnet, tai oikeestaan kun mulla on rakennekynnet niin kärjet oli mustat ja vinosti yli meni sellanen sininen glitteri.. ja kohta nordean kassalle menossa. :) Mut tosiaan, kyllä kun työt alkaa niin meinaan laittaa ihan valkoisilla kärjillä.. :)

Yhteistyössä