Mitä hittoa ihmiset tekee sunnuntaisin?!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Me on käyty pojan kans ulkoilemassa tänään kaksi kertaa, molemmilla kerroilla poikettiin kahdessa eri leikkipuistossa. Kummallakaan kerralla ei törmätty muihin ulkoilijoihin.

Tuli mieleen, että mitä hittoa ihmiset tekee sunnuntaisin, jos ei ulkoile?!

Istuu sohvalla viltin alla katsoen leffoja ja syöden popcornia :) Maalaa ja piirtää, leipoo sämpylöitä, käy parvekkeella puhaltelemassa saippuakuplia. Vierailee kaveriperheen luona ja sen jälkeen käy kauppakeskuksessa jätskillä ja parissa liikkeessä.

Mä olen kokannut. Likat kotosalla syyslomalla ja syövät valtavia määriä. Pesin pyykit ja tiskit. Olen katsellut tv-sarjoja koneella tässä ja naureskellut. Sunnuntai on mukava päivä ilman velvoitteita. Kävin ulkona, n. 45 min viivyin siellä, tytöt olleet kolmisen tuntia ulkona.

No jos ne vaikka rakentelee majoja sisällä tai käy kylässä tai kaupoilla tai on vaikka kipeitä?!?!?!

Ei kai kukaan koko ajan kipeäkään ole? Eikä kaikki kerralla kuitenkaan? Meillä tässä aika pienellä alueella asuu kuitenkin sen 10 000 ihmistä, niin että olis voinut kuvitella, että joku muukin olisi ulkoilemaan eksynyt kuin me, kun sääkin oli kerrassaan loistava.

Nukuin aamulla pitkään, sitten siivoilin, vein lapsen synttäreille ja sillä aikaa rentouduin, join päiväkahvia, laitoin ruokaa. Synttäreitten jälkeen lähdettiin ulos syömään ja tultiin äskettäin. Kohta saunaan ja sitten nukkumaan.

Meillä ainakin ollaan yleensä ihan vaan kotosalla sunnuntaisin. Ainoa päivä viikosta jolloin kaikki ovat yleensä kotona (miehelläkin vapaata aina), joten vietetään aikaa perheen kesken. Ulkona usein käydään, mutta ne on yleensä metsäretkiä yms. eikä puistoilua jota saa riittävästi arkenakin.

Tänään käytiin aamusta metsässä hakemassa kauniita ruskalehtiä lasten kanssa. Niistä lapset teki ovikranssit meille ja mummoille. Laitettiin yhdessä ruokaa, leivottiin, pelattiin lasten kanssa lautapelejä yms. Nyt lapset katsoo piirrettyjä, mies on kaupassa hakemassa unohtunutta kuohukermaa ja minä juon kahvia toista kertaa tänään. Kohta iltapalaksi kermavaahtoa ja päivällä tehtyä pannari, sitten saunaan ja nukkumaan. :)

Potee alkoholin käytöstä johtuvaa epämukavaa jälkitilaa.

493272abf71jgkr8.gif

Ei kai kukaan koko ajan kipeäkään ole? Eikä kaikki kerralla kuitenkaan? Meillä tässä aika pienellä alueella asuu kuitenkin sen 10 000 ihmistä, niin että olis voinut kuvitella, että joku muukin olisi ulkoilemaan eksynyt kuin me, kun sääkin oli kerrassaan loistava.

Olihan tuossa muitakain vaihtoehtoja kuin kipeänä olo, muillakin vastaajilla. En tiedä miksi teillä siellä muut eivät sitten vaivautuneet ulos asti, omapahan on häpeänsä. Paitsi että se ei ole mikään häpeä :D Mua on koko aikuisikäni ärsyttänyt kun päässä soi että "on niin hieno ilma, pitää olla ulkona". On täällä sisälläkin kivaa välillä.

Olihan tuossa muitakain vaihtoehtoja kuin kipeänä olo, muillakin vastaajilla. En tiedä miksi teillä siellä muut eivät sitten vaivautuneet ulos asti, omapahan on häpeänsä. Paitsi että se ei ole mikään häpeä :D Mua on koko aikuisikäni ärsyttänyt kun päässä soi että "on niin hieno ilma, pitää olla ulkona". On täällä sisälläkin kivaa välillä.

Juu, ei mekään aina ja koko ajan ulkona olla. Sisällä toki välillä. Kunhan ihmettelin. Mammat kuitenkin ostaa into piukassa ipanoilleen ulkoiluvaatteita, mutta ei niitä sitten ilmeisesti käytetä, kun ei ulkoilla. Varmaan ne toimii paremmin sisällä, nekin.

tänään ei ehditty ulkoilla ja se harmittaa, usko tai älä.

aamusta pestiin pyykkiä, laitettiin ruokaa ja leivottiin kääretorttu.
ruuan jälkeen keitettiin termariin kahvia ja lähdettiin vanhainkotiin papan luo päiväkahville.
sen jälkeen mentiin kauppaan ostaan lapsille vaatetta (myös niitä ulko...) sitten syömään.
äsken tultiin kotiin, nyt on astianpesukone ja tiskikone käynnisssä

Alkuperäinen kirjoittaja kiireinen päivä;22208104:
tänään ei ehditty ulkoilla ja se harmittaa, usko tai älä.

aamusta pestiin pyykkiä, laitettiin ruokaa ja leivottiin kääretorttu.
ruuan jälkeen keitettiin termariin kahvia ja lähdettiin vanhainkotiin papan luo päiväkahville.
sen jälkeen mentiin kauppaan ostaan lapsille vaatetta (myös niitä ulko...) sitten syömään.
äsken tultiin kotiin, nyt on astianpesukone ja tiskikone käynnisssä

Uskon :). Enkä mä mitenkään pahalla meinannut, kunhan ihmettelin, MISSÄ KAIKKI OLI. Olisin minäkin kaivannut tälle päivälle edes hetken ajan aikuista juttuseuraa ja poika lapsia leikkikaveriksi...

Juu, ei mekään aina ja koko ajan ulkona olla. Sisällä toki välillä. Kunhan ihmettelin. Mammat kuitenkin ostaa into piukassa ipanoilleen ulkoiluvaatteita, mutta ei niitä sitten ilmeisesti käytetä, kun ei ulkoilla. Varmaan ne toimii paremmin sisällä, nekin.

Ei hyvää päivää taas sun juttuja :D

Me ulkoillaan niissä kalliissa ulkoiluvaatteissa päivittäin kahteen otteeseen, paitsi joskus viikonloppuisin lipsutaan tai ollaan sisätiloissa meillä tai jossain muualla.

Yhteistyössä