Mun ihana lävistys! <3 *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ekakshan mun piti ottaa microdermal tuohon poskipäähän. Nooh, lävistäjä sitten kertoi että nyt on tullu uutena Skin divereita joihin saa myös vaihdettua erilaisia päitä. Ja etu siinä on se että siinä ihon alle menevä osuus on paljo pienempi joten jos se kasvaa ulos tms. niin jää pienempi jälki. Joten päädyin sit sellaiseen.

Eikä kyl sattunu, pikkasen nipisti :D Ja on se vaan niin ihana! :heart::heart::heart:

Ja kuva on surkee mut en jaksanu alkaa sen enempiä kameralla leikkimään..

Minunkin mielestä, toi näyttää sellaiselta mätäpäiseltä finniltä :0
Onko tuossa tarkoitus siis, että toi näkyvä osuus on vaan korun pohja, mihin saa sitten laitella joitakin erilaisia juttuja? Jos on niin sit tajuan paremmin tän jutun.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;22196395:
Minunkin mielestä, toi näyttää sellaiselta mätäpäiseltä finniltä :0
Onko tuossa tarkoitus siis, että toi näkyvä osuus on vaan korun pohja, mihin saa sitten laitella joitakin erilaisia juttuja? Jos on niin sit tajuan paremmin tän jutun.

Joo tuohon saa, just on tullu sellasia skin divereita markkinoille mihin on myös vaihtopäitä. Tuosta kuvasta ei ny kunnolla selvää saa ku on niin huono laatuinen mutta idea ny kuitenki selvii.

minusta noi on hienoja. moni sanoo että näyttää finnille, mutta kyllä sen eron vaan näkee kasvokkain. kuvassa voi näyttääkin finnille.

itsellä ollut lävärit kulmassa ja kielessä, mulla sellainen taipumus ettevät parane joten mun lävistykset on otettu, en uskalla ottaa enempää kun jää isot arvet. kulmassa iso arpi ja kielessä sellainen vekki.

minusta noi on hienoja. moni sanoo että näyttää finnille, mutta kyllä sen eron vaan näkee kasvokkain. kuvassa voi näyttääkin finnille.

itsellä ollut lävärit kulmassa ja kielessä, mulla sellainen taipumus ettevät parane joten mun lävistykset on otettu, en uskalla ottaa enempää kun jää isot arvet. kulmassa iso arpi ja kielessä sellainen vekki.

No näinpä juuri :)

Mulla on useempi lävistys ja mulla yleensä paranee tosi hyvin. Madonnan ja alahuulen labretin jouduin ottaan pois ku ei ikenet kestä, niistä jäi suunnattoman pienet arvet, ei niitä huomaa ees jos ei osaa kattoo.

Varmasti tulee hieno! :) Mä oon kans jonku verran nähny kuvia missä on lisäks joko skin divereita tai microdermaleja ja ne on kyl törkeen siistejä. Harmi ettei oo ittellä yhtää sellasta kuvaa johon sais noita liitettyy järkevästi :D

Täytyy varmaa hommaa.. :saint:

Yhteistyössä