Täällä ei uskalla enää kysyä mitään kun aina haukutaan :(

• Viestiketjun aloittaja Argh!
  • Ensimmäinen viesti
Argh!
Alkaa ärsyttää.. kysyipä sit mitä tahansa niin aina joka ketjussa joku haukkuja on. Monesti on mieli tehnyt kysyä asioista, mutta aina olen pyyhkinyt tekstin pois kun alkaa jo ärsyttää kun aina on näitä haukkujia... tekis mieli joskus nähdä ihan kasvokkain näiden kanssa, uskoisin et nää niitä raukkiksia vasta onkin tosielämässä.

"vieras"
Pitää vain oppia suhtautumaan myötätunnolla niihin turhan haukkujiin.
Niillä täytyy olla tosi paha olo ja vaikeeta itsensä kanssa, koska eihän terve onnellinen ihminen ikinä kohtelisi toista niin?
Vaikka olisikin 'terve' niin turhautuu näihin kyselijöihin. Ihan itsestään selvyyksiä kysytään ja kauas paistaa tosi tollous ja tietämättömyys.

"vieras"
Haukkujat kannattaa jättää omaan arvoonsa. Itse ajattelen niin, että jos joku saa siitä tyydytystä päiväänsä että haastaa täällä riitaa, niin suotakoon hänen elämäänsä se ilo. Vastaamaan ei kyllä kannata alentua.

[QUOTE="vieras";22194143]Vaikka olisikin 'terve' niin turhautuu näihin kyselijöihin. Ihan itsestään selvyyksiä kysytään ja kauas paistaa tosi tollous ja tietämättömyys.[/QUOTE]

Ei mun mielestään itsestäänselvyydenkään kysyminen ole mikään tollouden tai tietämättömuuden ilmaus vaan pikemminkin halua pohtia "ääneen". Monestihan on niinkin ettei ketjun aloitus ole se varsinainen asia vaan vasta pohjustusta jollekin joka tulee ilmi vasta jossain myöhemmässä viestissä.

smi ley
[QUOTE="vieras";22194143]Vaikka olisikin 'terve' niin turhautuu näihin kyselijöihin. Ihan itsestään selvyyksiä kysytään ja kauas paistaa tosi tollous ja tietämättömyys.[/QUOTE]

ei kai ole mikään idea kysymyksessä yleensäkään, jos jo tietäisi vastauksen.
Eikö kyselyä harrasteta juuri siksi, kun ei tiedetä.

Jos turhaudut, siirry sellaisille palstoille, jossa kysyjinä ovat ainoastaan kaiken jo etukäteen tietävät. Sellaisiakin palstoja varmaan on runsaasti. Ja sellaiset ihmisetkin ovat mitä parhainta seuraa. Ainakin omasta mielestään ;) onneksi täällä ei pakko olla. :)

Leukistinen aksolotli
No. Tosi on, että täällä on ilkeitä tyyppejä. Kun joku kysyi taannoin, miten erottaa luteen ja hämähäkin, päätin olla avaamatta koko juttua. En millään olisi varmasti keksinyt mitään hyvää sanottavaa.

Kysyt jotain lastenhoitoon liittyvästä: "Olet tyhmä"
Kerrot jotain pukeutumisesta: "Huora"
Päivittelet esim jaksamisesta vauvan kanssa: "no ei kandee tehä sit lapsia"
Kysyt mielipiteitä: "hirvee yökyök :x:x säälittävä kamala YÖÖK!!!!":O "minulla on oikeus mielipiteeseen" :D

Ja näitähän voi jatkaa loputtomiin :D

Jaaa
Kieltämättä täällä joskus näkee niin uskomattoman typeriä kysymyksiä (ja kyllä, mielestäni typeriä kysymyksiä on olemassa), että väkisinkin ihmettelee kirjoittan henkistä kypsyyttä.
Samoin joskus olen huomannut, että ongelmia syntyy siitä, että aloittaja tekee "kysymyksen", jossa muka kysyy ihmisten mielipiteitä asiaan, vaikka oikeasti haluaa vain vahvistusta omalle mielipiteelleen. Ja jos joku kirjoittaa vastauksen, jossa ollaan eri mieltä, koetaan se riidan haastamiseksi.
Mutta joo, omasta mielestäni olisi tylsää jos kaikki aina olisivat samaa mieltä ja keskustelukin olisi pelkkää hymistelyä, joten annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Yhteistyössä