O
olisiko vihdoinkin
Vieras
Mulla oli tosi kovat menkkamaiset kivut eilen, päivällä alkoi ja illalla sitten joskus 7:män aikoihin loppui kivut kokonaan, tänään ei ole mitään kipuja ollut, olisiko voinut olla kiinnittymiskipua? Rintoja nipistelee välillä ja nännit on himean kosketus arat, kierto on niin sekaisin että mulla alkoi menkat viimeksi 29.8 ja menkat loppui vasta 24.9, aloitin 7.9 terolut kuurin ja nytten 5.10 aloitin viimeisen terolut kuurin joka pitää syödä kierron 25.päivään asti. Menkat ei ole vielä alkanu eikä pitäis vielä edes alkaa, 6pv päästä pitäisi testailla onko tärpännyt, pikkukakkosesta haaveillaan, odotin pikkukakkosta mutta sain keskenmenon tammikuussa ja siitä asti ollaan sitten kuumeiltu sitä toista nyyttiä. Ja noista kivuista niin luulin ihan että menkat oli alkamassa ja piti ihan käyä tarkistamassa mutta ei ollut tullut mitään punaista vaan v-vuotoa kun se on runsasta, ovis mulla oli tod.näköisesti laskurin mukaan 30.9. Voisitteko te kertoa oman mielipiteenne tästä, olisiko voinut olla kiinnittymiskipuja vai ihan jotain muuta?