Olitko koulussa niitä jotka keksivät tekosyitä, että eivät joutuisi uimaan, koska pelkäsivät, että muut näkevät karvat?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En mää ollu pois ku oikeasta syystä. Menkkojen takia sai olla pois jos ei halunnu tamponia käyttää. Yks likka oli joka häpes selvästi kehittymistään vaikka kaikki oltiin jo 8-9. lk ja samassa tilanteessa. Aina peitteli ja pesi mahollisimman selin. Mut en mää ookaa silleen hävenny koskaan olla alasti akkain seurassa tai sillon luokkakavereiden.
 
"vieras"
No en tosiaan, olin varmaan innokkain halliin menijä. Meillä jos sano että on menkat niin liikunnanope käskytti terkkarille näyttään toteen asia. Eli terkkari kurkkas housuihin onko siellä verinen side. Jos väitti käyttävänsä tamppoonia niin pääty altaaseen. Mie en koskaan ollu menkkojen takia poissa, mut sillonen paras kaveri oli ja voi helvetti että se oli nolona ko terkkarilta tuli...
Hyi kauhee..eikö toi oo jo yksityisyyden loukkaamista? Paljon kiinnostais näytellä kellekkään muulle mun verisiä siteitä. "No nii,housut pois ja pyllistä,katotaas onko perse veressä vai ei". Sairasta. Meillä kyllä oli noita kans kellä oli aina menkat kun piti uimaan mennä,mut se näky sit numerossa,ei muuta.
 
No en tosiaan, olin varmaan innokkain halliin menijä. Meillä jos sano että on menkat niin liikunnanope käskytti terkkarille näyttään toteen asia. Eli terkkari kurkkas housuihin onko siellä verinen side. Jos väitti käyttävänsä tamppoonia niin pääty altaaseen. Mie en koskaan ollu menkkojen takia poissa, mut sillonen paras kaveri oli ja voi helvetti että se oli nolona ko terkkarilta tuli...
No hyi helvetti mitä nöyryyttämistä :|
MIlloin tällaista on tapahtunut?
 
[QUOTE="vieras";22188285]10 vuotiaana ajelit karvoja? Hupaisaa.[/QUOTE]

ei voi mitään,meil on karvanen suku.kai sil joku nimityskin on ku liian varhases vaihees kasvaa...mut empä muista eikä kiinnosta :)
 
No en tosiaan, olin varmaan innokkain halliin menijä. Meillä jos sano että on menkat niin liikunnanope käskytti terkkarille näyttään toteen asia. Eli terkkari kurkkas housuihin onko siellä verinen side. Jos väitti käyttävänsä tamppoonia niin pääty altaaseen. Mie en koskaan ollu menkkojen takia poissa, mut sillonen paras kaveri oli ja voi helvetti että se oli nolona ko terkkarilta tuli...
Ei helvetti :O Meil muuten oli aika himmee liikunnanmaikka mut sen se sentään tajus että menkkajutuissa ei ketään kurkita tms. Sille riitti kun kävi sanomassa että ei ui menkkojen kanssa. En kyl muista että tunneilta ois monikaan ollu pois, kai ne sitte käyttti tulppaa.
 
"miuu"
Meillä yläasteella sai vapautuksen uimisesta, jos oli äidiltä lappu, että menkat.

Mä harrastin uimista, joten olin kyllä aina altaassa, jos ei ollut oikeasti menkat. "menkkalaiset" sit istui altaan toisessa päässä rivissä. ei ne päässyt edes kävelylle.
 
juu ei
No en. Ei tainnu kertaakaan sattua kuukautiset uintikertaan. Eli aina olin uimassa, muutenkaan en ollut pois paitsi jos oikeasti sairas, eli oksensin tai vastaavaa.

varmaan mielikuvituksen puutetta, vasta lukiossa aloin tajuta että toisethan on pois ihan muuten vaan, esim. lähtevät shoppailemaan tai on viikonlopun jälkeen huono olo tai ovat lomareissussa.

Olen aina ollut kai yksinkertainen, en kadehdi enkä vilkuile muita, nyt lapset ihan samanlaisia...
 
---*
Joo kyllä mä olin just niitä uimisen välttäjiä, menkat oli aina, jännästi aina myös samalla kaveriporukalla kaikilla. En vieläkään nauti porukassa nakuilusta tai ylipäätänsä uimahalleista. Ei se alastomana suihkuttelu haittaa, mutta ei tule multa niin luonnostaan kuin useimmilta. Tuntuu vaan - no, alastomalta, olla muiden edessä alasti. :D

Ja hiihdosta vasta olinkin pois, tosin en menkkojen varjolla. :D
 
"vierailija"
Meillä oli uintikerrat aina peräkkäisinä viikkoina, eli jos olit menkkojen takia ekalla kerralla pois, niin et voinut olla saman syyn vuoksi pois toiselta kerralta. Opettajakin sanoi, että vain harvalla ne menkat kestää yli viikkoa... Fiksusti järjestetty mielestäni.
 
Ei tarvinnut keksiä tekosyitä, minut vapautettiin yhden tunnin jälkeen kolmeksi vuodeksi siitä ikeestä. Olisin varmasti keksinyt, jos olisi tarvinnut. Inhosin tilannetta jo valmiiksi, myös sitä alasti hillumista liikunnan lisäksi ylipäätään, ei siihen aikaan tosin kukaan karvojaan pelännyt.
 
"Vieras"
Minä keksin tekosyitä, ja just nimen omaan karvojen takia. Mulla kun oli hirveät puskat kainaloissa, säärissä ja alapäässä jo 10-vuotiaana, kun muilla ei vielä ollut. Menkatkin alkoi silloin. En osannut niitä itse sheivailla enä uskaltanut äidiltä kysyä että miten se tehdään. Sit aina itkin päivät ennen uintia jos en keksinyt hyvää tekosyytä. Olin jalat tiukasti yhdessä enkä nostellut käsiä kuin altaassa ettei muut näkisi karvoja. Harmitti, kun muuten niin kovasti tykkäsin uinnista ja oln vieläpä kohtuu hyvä siinä. Vieläkään en mielelläni mene uimaan, samasta syystä eli karvojen takia: karvankasvu on niin runsasta ja iho niin herkkä ettei oikein kestä sheivailua. Hävettää, kun vaikka olisi sheivaillutkin niin näkeehän sen sängestä ja punaisista pilkuista että pimppikarvoja kasvaa puoleen väliin reittä asti.
 

Yhteistyössä