Olitko koulussa niitä jotka keksivät tekosyitä, että eivät joutuisi uimaan, koska pelkäsivät, että muut näkevät karvat?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En...kyllä me uitiin uikkareissa, ei alasti, ja sheivaaminen oli keksitty jo silloin :D

En mä lukiossa tainnut kertaakaan käydä uimassa liikkatunneilla, mutta en myöskään luistellut tms. Valitsin aina kävelylenkki-vaihtoehdon :D, ellei ollut pesäpalloa, siitä mä tykkäsin.
 
öms
Alkuperäinen kirjoittaja öms;22188152:
Mulla myös :p Ei kyllä yhtään napannut uimatunnit..
Tarkennan nyt vielä kyl sen verran, ettei kyse ollut alasti muiden edessä olemisesta :D vain ihan vain siitä että inhosin uimatunteja, sillä uimataito ei mulla ollut mikään parhain.. ja opettaja varsinainen "pakottaja".. :/
 
Vihasin yli kaiken uimista ja siks mulla oli aina tekosyy :)
Sellasta nöyryyttämistä se oli ja muutenkin kun pelkäsin sitä uimista aivan saakelisti niin oli sitten kiva kun joku vihanen akka siellä komensi :D Meinasin yhen kerra hukkuakkin. Kiitos koulu-uinnille, mun teki vaikeaa mennä edes vauvauintiin...
 
"vieras"
Vihasin yli kaiken uimista ja siks mulla oli aina tekosyy :)
Sellasta nöyryyttämistä se oli ja muutenkin kun pelkäsin sitä uimista aivan saakelisti niin oli sitten kiva kun joku vihanen akka siellä komensi :D Meinasin yhen kerra hukkuakkin. Kiitos koulu-uinnille, mun teki vaikeaa mennä edes vauvauintiin...
Nää on just näitä tekosyitä. Mikset vain voi tunnustaa, että häpesit itseäsi.
 
[QUOTE="vieras";22188187]Uimaan mennään vain suihkun kautta. Uimapuvussa pesit itsesi?[/QUOTE]

Pyyhe ympärillä suihkuhuoneeseen, suihkussa selin toisiin, ja sitten uikkarit päälle. Ei ollut (eikä ole vieläkään) tarvetta tepastella alasti kaikkien edessä :). Sitäpaitsi, me saatiin käydä suihkussa uikkarit päälläkin kyllä, ei sitä koskaan muistaakseni kielletty.
 
[QUOTE="vieras";22188195]Nää on just näitä tekosyitä. Mikset vain voi tunnustaa, että häpesit itseäsi.[/QUOTE]

Häpesin mitä? :D Mua ei ole koskaan hävettäny olla alasti esim saunassa kavereitten kanssa tms.
 
No en tosiaan, olin varmaan innokkain halliin menijä. Meillä jos sano että on menkat niin liikunnanope käskytti terkkarille näyttään toteen asia. Eli terkkari kurkkas housuihin onko siellä verinen side. Jos väitti käyttävänsä tamppoonia niin pääty altaaseen. Mie en koskaan ollu menkkojen takia poissa, mut sillonen paras kaveri oli ja voi helvetti että se oli nolona ko terkkarilta tuli...
 

Yhteistyössä