lisääntyneet halut vauvan saamisen jälkeen!!??

Onko täällä kenelläkään seuraavaa ongelmaa: Äitiyslomalla. Vauvan saamisen jälkeen halut lisääntyneet aivan järkyttävästi. Mies on väsynyt töistä. Tilanne on outo, ja entuudestaan vieras!! Yleensä ollut hiukan toisin päin... Välillä tuntuu et kaikki ja mikä tahansa kävisi. Tuntuu ihan oikeasti joltain epätoivoiselta kotirouvalta... Tietysti olemme toisillemme uskollisia, mutta olen välillä todella turhautunut..!! Naisuhteen tuo mies kyllä sallisi, ja sen kernaastikin... hmmh... Mutta mistä niitäkin löytyy, kun ei mitä tahansa haluaisi.. :/ On se rankkaa.... Onko muita samassa tilanteessa!?! Tarviskohan meidän tavata :D:D

No ihan aluks täytyy sanoa, etten mä naissuhdetta etsi, mutta muuten kuulostaa kyllä tutulta. Mulla heräs halut aivan mahdottomiks viimeisen raskauden aikana ja sitä on sitten jatkunut... Tuntuu, että halut vaan lisääntyy ja mieskin on välillä ihmeissään, tosin mielissään. :D Ja kyllä, välillä on sellainen olo, että vois panna ensimmäistä vastaantulevaa miestä. Tosiaan turhauttavaa välillä, kun tuntuu, ettei muuta mielessä pyöri. :headwall:

Täällä ihan samat fiilikset! Panettaa ja oon jo netissä katsellukkin miehiä ja muuta ;). Kovasti tekis mieli, mutta mies ei ole niin aktiivinen. Oon sanonutkin sille suoraan, että hommaa mulla jonkun parikymppisen poikaystävän jos ei itse jaksa..:D molemmilla silloin helpompaa. Mulla ihana vauva nyt 3,5kk..kauankohan tää himotus jatkuu?? Ja mitä tehdä?

Täällä ihan samat fiilikset! Panettaa ja oon jo netissä katsellukkin miehiä ja muuta ;). Kovasti tekis mieli, mutta mies ei ole niin aktiivinen. Oon sanonutkin sille suoraan, että hommaa mulla jonkun parikymppisen poikaystävän jos ei itse jaksa..:D molemmilla silloin helpompaa. Mulla ihana vauva nyt 3,5kk..kauankohan tää himotus jatkuu?? Ja mitä tehdä?
Täällä taas toisinpäin, vaimon halut kateissa ja itellä ihan normaalitilanne eli panettaa koko ajan :D

Tänne tulin etsimään vastausta siihen, että viekö lapsi kaiken naisen halukkuuden- eipä näytä- ainakaan kaikkien kohdalla =)Harmikseni omassa suhteessa niin näyttää käyneen:| Kaikki olis muuten kunnossa mut seksiä tarvis lisää....Kuinkahan tuo onnistuisi kun ei toi yksin touhuaminen niin innosta- eri jos olis edes joku piuhan toisessa päässä tuntemuksiaan kertomassa....

Tänne tulin etsimään vastausta siihen, että viekö lapsi kaiken naisen halukkuuden- eipä näytä- ainakaan kaikkien kohdalla =)Harmikseni omassa suhteessa niin näyttää käyneen:| Kaikki olis muuten kunnossa mut seksiä tarvis lisää....Kuinkahan tuo onnistuisi kun ei toi yksin touhuaminen niin innosta- eri jos olis edes joku piuhan toisessa päässä tuntemuksiaan kertomassa....

No meillä taas on toisinpäin. Siis seksielämä on kunnossa, mut jotain muuta tarvis lisää. Pitääkö aina elää ilman jompaa kumpaa. Miksi ei voi saada molempia! :kieh:

Yhteistyössä