Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22177482:
Jos tykkää omasta itsestään, niin miksi ei korostaisi _ihan yhtä lailla kuin sinäkin_ omia parhaita puolia, ja pukeutuisi omasta mielestään kauniisiin vaatteisiin.. Mikä sinä olet heitä arvostelemaan? Tai minä? Tai ihan kuka tahansa muukaan?
Kannattaa muistaa, että nyt ollaan keskustelupalstalla, jonka tarkoituksena on mielipiteiden vaihto. En ole väittänyt, että minun mielipiteeni on absoluuttinen totuus ja että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä. Jokaisella on omat näkemyksensä siitä, mikä on kaunista. Meistä kummankaan mielipide ei ole oikea, mutta ei myöskään väärä.
On kummallista, että minusta on tehty lähipäivien kauneuskeskusteluissa joku virallinen naisellisen tai kauniin pukeutumisen vastustaja ja annettu ymmärtää, etten hyväksyisi itsestään huolehtimista. Näin ei suinkaan ole. Kauniit vaatteet, kengät, meikit, kampaukset ovat naisten etuoikeus; on ihanaa laittautua ja fiilistellä ulkoisten asioiden kautta. Pakkoa laittautumisesta ei saisi kuitenkaan tulla.
Naisella on oikeus kulkea tuulipuvussa ja lenkkareissa, jos kohta korkkareissa ja minihameessakin. Tai olla tavallinen tallukka farkuissa ja tunikassa ja kävelykengissä - ihan niin kuin minä. Kaiken pukeutumisen voi tehdä tyylillä ja tyylittömästi, ja se, mistä minä olen puhunut, on nimenomaan tämä näkökulma. Minusta joku asia ei ole tyylikästä ja toinen on, ja jollakulla muulla ajatukset ovat toisenlaisia. That's it.
Ei kannata vetää herneitä nenään yhdestä subjektiivisesta mielipiteestä.