Mummo
Mun 26 tuumaset pidennykset 45?. Kaveri laittoi ja pysyivät päässä 5-6kk tosi hyvänä. Että en välttämättä suoraan kampaajalle lähtis laittaan.
kiinnostais tietää mistä saa alle 25 eurolla hiukset koko päähän + mahd.tarvikkeet.Alkuperäinen kirjoittaja ni:alle 25? kun itse tekee kaverin kanssa
Ai kauhee, en kyllä ihan niin pitkiä ripsiä haluaisikaan.Onenksi ei tarvitse leikkiä hiustenpidennysten kanssa, kun on ihan geenit suoneet latinalaisamerikkalaistyyppisen tuuhean ja hyvin kasvavan pehkon Kaikki kyllä aina luulee, että mulla on pidennykset/tuuhennokset, kun tukka ulottuu melkein pepun päälle ja on silti laineikas ja paksu. Sama muuten ripsien kanssa, hyvä että nykyään nysäripsisetkin saa kunnon räpsyt, itse en tarvitse, ihan sama mitä ripsaria käyttää niin on pitkät ja tuuheat ripset.
Siis jotain rajaaKoulutusta.net
Tuolla käynyt viiden vuoden ajan ja voin suositella. Parhaimmillaan vuoden olleet sinettipidennykset, viimeiset kuukaudet kylläkin rastapidennyksen seassa. Värjäykset, blondaukset yms kestää.
Saa ajan usein parin tunnin sisällä, koko pään pidennys (45-55cm) maksanut 295e. Materiaali tosi hyvää, samat hiukset päässä parhaimmillaan 2v.
Itse paikka vähän epäilyttävä ja kampaajarouva myös hiukan persoonallinen, mutta jos tunnissa saan halvalla huippukamaa, suostun hihhulia kuuntelemaan.
Varsinkin, jos ne on kuolleelta otettu .Jotenkin etova ajatus että päässä olisi jotain muuta kuin omaa tukkaa :/
En tiedä, tuskin. Minä vain vitsailin .Alkuperäinen kirjoittaja täh;23910302:Tehdäänkö sellaista ?? :O