Hitto et hiustenpidennys maksaa!!

ANNA-KAISA 80--!
Olen kokeuillut MIVROEING PIDENNYKSIÄ !! JA olen TODELLA Tyytyväinen!
Mun Avopuoliso laitto ne, voitteko kuvitella :D:D ja hyvänä ovat pysyneet jo reippaat 2KK
, vaikka ollaan uitu & temmelletty kesäjuttua lasten kanssa & hiustenhoito jäänyt vähemmälle ...
Suosittelen!
itse tilasin tällaisesta paikasta -->
www.vanillastar.fi

toimitusaika oli noin 7päivää & hius ollut hyvää remy tukkaa !

AURINKOISTA KESÄÄ KAIKILLE :)
Anna-Kaisa

"Irma"
AIkaisemmin mulla oli sinettitekniikalla pidennys joka katkoi hiuksia, sitten kokeilen micro ringejä jotka ei pysynyt, tosi paljon meni hukkaan rahaa.
Nyt on käytössä klipsipidennys jonka otan aina yöksi pois niin tukka on pysynyt hyvässä kunnossa.
Varmasti riippuu hirmu paljon omasta hiuksesta että minkälainen pidennys on itselle paras mutta tässä mun kokemukset. Mulla on siis suomalainen perusohut tukka.

Palstan trolli
Onenksi ei tarvitse leikkiä hiustenpidennysten kanssa, kun on ihan geenit suoneet latinalaisamerikkalaistyyppisen tuuhean ja hyvin kasvavan pehkon :) Kaikki kyllä aina luulee, että mulla on pidennykset/tuuhennokset, kun tukka ulottuu melkein pepun päälle ja on silti laineikas ja paksu. Sama muuten ripsien kanssa, hyvä että nykyään nysäripsisetkin saa kunnon räpsyt, itse en tarvitse, ihan sama mitä ripsaria käyttää niin on pitkät ja tuuheat ripset.

Onenksi ei tarvitse leikkiä hiustenpidennysten kanssa, kun on ihan geenit suoneet latinalaisamerikkalaistyyppisen tuuhean ja hyvin kasvavan pehkon :) Kaikki kyllä aina luulee, että mulla on pidennykset/tuuhennokset, kun tukka ulottuu melkein pepun päälle ja on silti laineikas ja paksu. Sama muuten ripsien kanssa, hyvä että nykyään nysäripsisetkin saa kunnon räpsyt, itse en tarvitse, ihan sama mitä ripsaria käyttää niin on pitkät ja tuuheat ripset.
Ai kauhee, en kyllä ihan niin pitkiä ripsiä haluaisikaan.:eek:

suosittelen!
Koulutusta.net

Tuolla käynyt viiden vuoden ajan ja voin suositella. Parhaimmillaan vuoden olleet sinettipidennykset, viimeiset kuukaudet kylläkin rastapidennyksen seassa. Värjäykset, blondaukset yms kestää.
Saa ajan usein parin tunnin sisällä, koko pään pidennys (45-55cm) maksanut 295e. Materiaali tosi hyvää, samat hiukset päässä parhaimmillaan 2v.

Itse paikka vähän epäilyttävä ja kampaajarouva myös hiukan persoonallinen, mutta jos tunnissa saan halvalla huippukamaa, suostun hihhulia kuuntelemaan.

KIIIRA
Koulutusta.net

Tuolla käynyt viiden vuoden ajan ja voin suositella. Parhaimmillaan vuoden olleet sinettipidennykset, viimeiset kuukaudet kylläkin rastapidennyksen seassa. Värjäykset, blondaukset yms kestää.
Saa ajan usein parin tunnin sisällä, koko pään pidennys (45-55cm) maksanut 295e. Materiaali tosi hyvää, samat hiukset päässä parhaimmillaan 2v.

Itse paikka vähän epäilyttävä ja kampaajarouva myös hiukan persoonallinen, mutta jos tunnissa saan halvalla huippukamaa, suostun hihhulia kuuntelemaan.
Siis jotain rajaa

Joossu
Mulla on ihan kauhee tukkakriisi kun otin sinetit pois, oma tukka on katkeillu ja takaosassa sekä ohimoilla on kaljuja länttejä. Argh, mun tukka on ihan olematon mutten todellakaan voi enää harkita sinettejä. Ajattelin kokeilla noita clip on pidennyksiä kun ne ei rasita niin paljoa ja otan ne aina yöksi sitten pois.

Kaipaatko ammattitaidolla tehtyä laadukasta,mutta edullista hiustenpidennystä? Teen pidennykset yrittäjänä Raisiossa,edukkain hinnoin! Kiinnitän myös itse hankkimasi sinetti tai teippihiukset. Tuon itse kahta pidennysmateriaalia maahan, ala molempien tarjouset!

Merkki socap, joka maailmanlaajuinen pidennysmerkki, 100% aitoa
remyhiusta

30 cm hius
100 sinettiä taipuisana 260e
100 sinettiä suorana 260e

40 cm hius

100 sinettiä suorana 270e
100 sinettiä taipuisana 270e

50 cm hius

100 sinettiä suorana 290e
100 sinettiä taipuisana 290e

60 cm hius

100 sinettiä suorana 370e
100 sinettiä taipuisana 370e

Hinnat sisältävät materiaalin max.100 sinettiä, työn,siistimisen,suulliset ja kirjalliset hoito-ohjeet,sekä pysyvyydele takuun!sekä lisäksi jälkitarkastuksen kuukauden sisään kiinnityksestä!

myös tuuhennukset (kysy tarjous),itsehankkimiesi sinettien / teippien kiinnitys,pidennysten poistot jne!

Ota yhteyttä jo tänään!

Linda 040-82 69377 tai hiustenpidennysinfo@suomi24.fi

ps.minulla myös kuvia tekemistäni pidennyksistä! ***

:)
Mulla on teippipidennykset 60cm ja halvaks tulee kun huollan itse... kaveri laittaa kiinni takaisin. parhaimmillaan sen 3kk olleet ilman huoltoa, ja hyvin pysyvät, joki hiukan väriä laittanu välillä. Kaverille olen laittanut myös pelkillä mateliaalikustannuksilla :)

beebeb
löytäsinpä miekin jkl:stä toisen joka laittaa HALVALLA hiukset päähän... karvat olis omasta takaa kun itse maahantuon, mutta eipä sitten löydy niitä oikeasti halpoja laittajia, itte kun otan 50€ siitä pelkästä kiinnityksestä niin kaikki muut ketkä täällä tekee ottaa min. 130€... ei näillä rahoilla oo vielä vara, pakko varmaan tuonne syksyyn vielä sinnitellä omalla nysätukalla :(

beebeb
en kyllä valitettavasti oo rekkautunut, mutt kyllä saapi tukkaa edullisesti ja vielä Intialaista remyä, mikä on tosi hyvää ainakin verrattuna tuohon Ruotsalaiseen rapunzeliin ja hairiumiin (ite en oo ikänä saanu kummastakaan hyvää hiusta), mutta toki poikkeuksiakin kait on..

Yhteistyössä