Aijaa.com - 6772336.jpg matkalla nappaamaan kameran 3-vuotiaalta kuvaajalta "jessööss se kamera tänne" ilmeellä...
Ihana :heart:Aijaa.com - 6772336.jpg matkalla nappaamaan kameran 3-vuotiaalta kuvaajalta "jessööss se kamera tänne" ilmeellä...
:heart: sinä myösIhana :heart:
Hitto mikä ilme Repesin ihan totaalisesti, ihanaAijaa.com - 6772336.jpg matkalla nappaamaan kameran 3-vuotiaalta kuvaajalta "jessööss se kamera tänne" ilmeellä...
Sä oot mun mielestä aina niin ihanan huoliteltu ja naisellinen
Ilme on aika kauhea,No kun se prkl meinasi tiputtaa mun rakkaan kamerani tuohon kivilattialle.Tosta puuttuu se vielä karmeampi asento millä syöksyn aarteeni kimppuunHitto mikä ilme Repesin ihan totaalisesti, ihana
ilmeellä.Ihana kuva vaikka kaipaan oranssii tukkaas!
tykkään kyllä kaikista naisellisista hömpötyksistä...Sä oot mun mielestä aina niin ihanan huoliteltu ja naisellinen
AhaKato kato, taas "selvisin" ilman haukkuja. Ihan outoa .
Aina yhtä kannustava ja positiivinen .
todella suloinen ja hauska kuva,kaunios nainen!
siskokin täällä,hehkeenä ja kauniina...Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22099940:[/URL][/IMG]
töihin menossa...aamu 4,ja sen on näköinenkin
Mä katoinkin siwa, että olitkohan sä laittanut kuvasi jo aiemmin, kun olit niin tutunnäköinen.. Mutta se olikin siskosi kuva, mikä täällä aiemmin oli näköjään jo ollut. Olette kyllä ihan tunnistettavissa samaa sukua oleviksi.siskokin täällä,hehkeenä ja kauniina...
kai meillä jotain tiettyjä samoja piirteitä,musta iästä huomaa että ollaan eri ihmisiä.tai no mun kuvasta näkee et oon jo sen 6v vanhempi ku mörkö.Mä katoinkin siwa, että olitkohan sä laittanut kuvasi jo aiemmin, kun olit niin tutunnäköinen.. Mutta se olikin siskosi kuva, mikä täällä aiemmin oli näköjään jo ollut. Olette kyllä ihan tunnistettavissa samaa sukua oleviksi.