T
Tonnikeijuko
Vieras
Olen 25vuotias nainen. Pituutta on n. 165 ja painoa noin 100kg, eli ylipainoa on ja paljon. Olen mielestäni ja monen muunkin mielestä kuitenkin kaunis/nätti jne.. Kehuja saanut vaikka painoa on, eikä kukaan oikeestaan ole lihavaksi sanonut, paitsi pari tuntematonta ihmistä. Elän onnellisessa suhteessa, eikä mieskään ole ikinä painostani maininnut. Olen lihonut noin 30kg suhteemme aikana. Iltaisin ajattelen, että huomenna se alkaa. Mietin, että haluan olla vain normaali. Ostaa ihania vaatteita. Yritän pukeutumisellani peitellä itseäni. Ehkä eniten persettä pitkillä löysillä paidoilla ja takilla. Olen jojo laihduttaja. Ennen lihomistani laihduin 25kg. Silloin olin sinkku. Olen molemmissa pidemmissä suhteissani lihonut ja tuntuu ettei ole motivaatiota laihduttaa vaikka haluaisin ja paljon!! Kyllä mä tiedän, että se joku päivä tulee mutta en jaksaisi enää odottaa.. Vituttaa kun laihdutus yritykset tyssää melkein heti, eikä siitä tule mitään.. Vituttaa tämä iltaturvotuskin. Nytkin on sormet kuin makkarat.. Miksi en vain saa itseäni liikkumaan, enkä syömään terveellisesti?? En halua enää lihoa grammaakaan