Miksi valvot?

Minä nautin kun vihdoin taas viikon tauon jälkeen saatiin netti toimintaan.

Juuri kun oltiin saatu siirrettyä oma yhteys sijaisasuntoon, tekivät tässä pihalla jotain kaivuuhommia ja kaikki johdot poikki :headwall: Tänään kävi sitten vuokranantajan puolesta mies asentamassa nettitikun meille niin saadaan netti käyttöön. Kiva juttu :)

ja lisäksi en malta heittää ompelemasta, kestovaippoja on tulossa masuvauvalle, laskettuun aikaan nelisen viikkoa :) Ja jos tulee yhtä ajoissa kuin siskonsa, enää pari viikkoa aikaa touhuta näitä...

"vieras"
oon jääny koukkuun jotenkin tähän valvomiseen... ja aamulla sitte väsyttää kun lapsukaiset herää. pitäs nyt vaan laittaa puntariin pitkät yöunet tai oma aika

nyt ei jaksa enää keskittyä ompeluun... vois ehkä syödä vielä vähäsen ja sitte lähteä nukkumaan... miestä tuskin kannattaa odotella kun sillä saattaa mennä aamuun taas poroerotuksissa...

onnistuin sotkemaan äsken majoneesilla villa-aluspaidan :headwall:

Nautin kun on hiljaista. Isäntä hetki sitten saapui "kehityspalaverista" kotiin ja painui samantein nukkumaan melkoisesti hoippuen ;)
Ja nyt ei jotenkin huvittais mennä siihen "tuoksuvan" miehen viereen nukkumaan, mutta kai se kohta on pakko että jaksaa aamulla nousta lasten kanssa uuteen päivään =)

Vanhavieras
Nythän on vasta ilta. Mulla on työaikoina nukkumaanmenoaika viimeistään klo 00.00. Hyvää kirjaa lukiessa tuokaan ei päde.

Mutta en tosiaankaan viikonloppuna mene näin aikaisin nukkumaan.

ihmettelin että missä meidän kissa oikeen vinkuu, ulkona ei näy eikä muuallakaan... äsken tuli sitte näyttämään että hänellä on joku hiiri/myyrä sisällä, hyi yöks :x

ja heti livahti sen kanssa sohvan alle kun näki että otin pussin valmiiksi että saa paiskata sen pihalle :headwall:

:O Mä en ole ollut täällä piiiiitkään aikaan, ja tämä ulkoasu jne on ihan outo...
Valvon koska olen töissä.
-Onneksi parin yrityksen jälkeen muistin salasanat...:whistle:
Päätön; moi! :) -Joku 'tuttu' sentäs...

"Glossy"
Valvon koska en saa nukuttua. Kolmen tunnin yöunet takana ja ehkä edessä. Lapset heräilee siinä seitsemän aikaan joten kolmeen saakka voi olla koneella ja sitten on "pakko" mennä nukkumaan.

Yhteistyössä