M
"Mii"
Vieras
Eli siis,meillä asuu naapurissa ekaluokan alottanu poika. viime ajat tuon pojan takia on elo ollu tosi hankalaa. poika käy hajottamassa meidän pihalla tavaroita,varastelee,kiusaa muita ja haukkuu aikuisia(juuri äsken 75vuotias isäni sai kuulla melkoiset haukut että itseäkin hävettää,myös minä ja mies saadaan haukkuja kuulla). Asutaan omakotitalossa enkä tuota kakaraa omalle pihalle haluaisi vaan kovasti se siihen itsensä aina tukkii. Pojan vanhemmat ei ole kiinnostunut asiasta eikä ne tee asian eteen mitään vaikka esim. tietää että poika varastelee esim. pyöriä omaan käyttöönsä ja jättää ne sitten minne sattuu,itsellä alkaa olla pinna jo niin tiukassa ja tuo isäni haukkuminen oli vika tikki(vanhan ja sairaan ihmisen ei tarvi kuunnella homotteluja,vittuun painumisia,haistatteluja jne..)
Mitä mä teen?? pojan vanhenpia ei kiinnosta. alanko ottamaan yhteyttä kouluun? lastensuojeluun? vai mihin?
Mitä mä teen?? pojan vanhenpia ei kiinnosta. alanko ottamaan yhteyttä kouluun? lastensuojeluun? vai mihin?