millainen naamakirjan käyttäjä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupisti iski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallupisti iski

Vieras
merkkaatko sinne päivän aikana väliaikatietoja tyyliin: mitä syöt, mitä lapset on oppineet, minne lähdet kylästelemään jne, vai merkkaatko suunnilleen kerran kuussa jotain suurempaa tai sitten pienempää, muttet välitä kuuluttaa koko maailmalle kaikkia pikkujuttuja?

Kerron jos oon lähdössä johkin, esim. juhlimaan jtn. Saatan joskus kertoa jos vituttaa tai on hyvä mieli. Olen joskus myös raportoinut kun lapsi oppii kävelemään, tms. Päivitän statusta n 2-3krt/vko.

Mun päivityksen yleensä suoraan kertoo asian, eli en ole sellainen joka kertoo asian mahdollisimman salaperäisesti, että saisi mahd.monta ihmistä kyselemään että no mikä, mikä, kerro heti... Se on ärsyttävää. En myöskään ole sellainen mamma joka päivittää vaan lapsiaiheisia juttuja.

Enkä kerro yksityisasioita.

Miten milloinkin, välillä voin päivittää pari-kolmekin kertaa päivässä jotain pientä, välillä menee pari viikkoa päivittelemättä mitään. Yleensä koitan päivittää jotain hauskaa tai hyväntuulista, ärsyttää lukea kun joidenkin päivitykset on päivästä toiseen valittamista kaikesta.
Mulla on muutama kaveri FB:ssä joita en voi olla ihmettelemättä, päivittelevät mooooonta kertaa päivässä ja kertovat KAIKEN alkaen vatsan toimimisesta, velkajärjestelyistään, exien yksityisasioista ja omasta seksielämästään... Ja ei, en piilota kun mua huvittaa nämä jutut :D

[QUOTE="vieras";22152530]Sen verran viisas, etten käytä moista foorumia.[/QUOTE]

Niin sä käytät Kaksplussaa "Vieraana". Vittuilet muille "Vieraille" kysymyksiin mitkä ei sua edes koske. Joo, olet tooosi viisas. :D

[QUOTE="vieras";22152530]Sen verran viisas, etten käytä moista foorumia.[/QUOTE]

Täällä toinen joka ei naamakirjaa käytä.

Aika harvinaisia taidetaan olla, tuntuu että mun tuttavapiiristä mä oon ainoa joka ei sitä käytä...

käyn lukemassa kuukasittain tai viikoittain, mutta omia kuulumisiani en jaksa kirjoitella, kuin todella harvoin. En halua hyvänpäivän tuttujen tietävän elämästäni, jos kiinnostaa saavat vaivautua olemaan intiimimmässä kontaktissa kuin fb. En koe omaksi tavaksi olla yhteyksissä ystäviin tuolla aika julkisella tavalla.

[QUOTE="vieras";22152603]käyn lukemassa kuukasittain tai viikoittain, mutta omia kuulumisiani en jaksa kirjoitella, kuin todella harvoin. En halua hyvänpäivän tuttujen tietävän elämästäni, jos kiinnostaa saavat vaivautua olemaan intiimimmässä kontaktissa kuin fb. En koe omaksi tavaksi olla yhteyksissä ystäviin tuolla aika julkisella tavalla.[/QUOTE]

Minusta outoa olla naamakirjassa jos kokee asiat noin.

Ei mulla ainakaan ole ystävinä mtn hyvänpäiväntuttuja, kyllä ne kaikki on ihan ystäviä jotta voin rohkeesti puhua asioista joita päivitän.

Minusta outoa olla naamakirjassa jos kokee asiat noin.

Ei mulla ainakaan ole ystävinä mtn hyvänpäiväntuttuja, kyllä ne kaikki on ihan ystäviä jotta voin rohkeesti puhua asioista joita päivitän.

no niinpä, oma vikani et olen ottanut kaveriksi entisiä työkavereita ja heitähän on satoja, kaikkia en ole edes mukaan hyväksynyt. lisäksi on henkilöitä joihin välit viilenneet joistakin syistä, osan olen poistanutkin. Mutta siis se ei ole minulle luonteva tapa pitää yhteyttä ja miksi aikoinaan siihen mukaan menin oli yhden ystävän ns. pieni painostus, ei olisi pitänyt. Toki siinä jotakin hyvääkin on, olen saanut yhteksiä kauan sitten kadonneisiin ystäviin.

En mitenkään ajattele fb:stä negatiivisesti, toiselle sopii se tapa ja toiselle ei. Tämä nyt sen kummempi juttu ole.

päivitän statusta silloin kun siltä tuntuu,toisinaan useamman kerran päivässä,toisinaan on monta päivää,etten laita mitään..ja ihan laidasta laitaan on aiheet,tosin syömisiäni en ole kai koskaan tässä vuosien saatossa laittanut :D

mutta statukset liittyy aina jollain tavalla elämääni,niin hyviin kuin huonoihin hetkiin,koska niitähän on jokaisen elämässä..ja useimmin statukseni on englanniksi..

Yhteistyössä