te kenellä älvsbytalo, onks ne oikeesti huonoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
Kaikki puhuu et ne olis huonoja, onks siinä perää? talopakettia etitään ja tykätään yhestä heidän mallista kovasti. Kertokee mikä niissä on vikana jos on vikaa, ja mielellään niitä tyytyväisiä omistajiakin kuulutetaan :)

olemme asuneet omassa rakennuttamassamme älvärissä yli 9vuotta, ei ole mitään pahaa sanottavaa =) talo on juuri sellainen kuin me tykkäämme ja jos laittaisin kuvia, niin ette älväriksi uskoisi.. sisustettu on tässä 9vuoden aikana mieluiseksemme =)

olen asunut älvärissä kohta kaksi vuotta ja en ymmärrä yhtään noita haukkujia. me ollaan tosi tyytyväisiä , talo näytää hyvältä ja itse on saanut omanlaisen sisutuksen/kylppärin/keittiön tehdä.
Erityisesti huoneratkasut on mun mielestä todella hyvät ja käytännölliset

varmasti on parempiakin taloja, mutta ovat myös kalliimpia. Kyllä älväri on täysin asumiskelpoinen ja usein se paras vaihtoehto, jos ei yksinkertaisesti halua tai pysty ostamaan puolet kalliimpaa ja yksilöllisempää ratkaisua. Mollaajia aina riittää. Varsinkin niitä, jotka eivät asiasta tiedä mitään.

Meillä ei ole älväriä, mutta serkkuni on juuri myymässä omaansa, koska hänen mukaansa älväri oli heille pettymys ja haluavat rakentaa "laadukkaamman" talon. Mm. eristyksissä kuulemma jotain häikkää. Ja tämä siis vain serkkuni mielipide, itse en tiedä koska en ko. talossa ole koskaan edes käynyt.

[QUOTE="vieras";22150303]varmasti on parempiakin taloja, mutta ovat myös kalliimpia. Kyllä älväri on täysin asumiskelpoinen ja usein se paras vaihtoehto, jos ei yksinkertaisesti halua tai pysty ostamaan puolet kalliimpaa ja yksilöllisempää ratkaisua. Mollaajia aina riittää. Varsinkin niitä, jotka eivät asiasta tiedä mitään.[/QUOTE]

Peesi tälle. Onhan uusi Älväri varmasti parempi kuin esim. 20-v. vanha talo, mutta tosiaan parempaakin on tarjolla. Ei siis kannata ajatella, että Älväri on samaa tasoa kuin kaikki muut talot.

Meillä ei ole älväriä, mutta serkkuni on juuri myymässä omaansa, koska hänen mukaansa älväri oli heille pettymys ja haluavat rakentaa "laadukkaamman" talon. Mm. eristyksissä kuulemma jotain häikkää. Ja tämä siis vain serkkuni mielipide, itse en tiedä koska en ko. talossa ole koskaan edes käynyt.

Hyvä tietää jos tälläisiä ongelmia on, täytyy valvoa jos sellaseen päädytään.

tontti on 1000neliötä kun ei suurempaakaan ollut myynnissä koko kaupungissa.
tasamaa tontti. talo tuli maksamaan ilman tonttia yli 220 000.
Ollaan tehty paljon itse joten siinä on säästetty
rahaahan saa palamaan mitä kalliinpi maku on :)

Juu noihin eristyksiin kannattaa kiinnittää tosiaan huomiota, tämän sanoi naapurini, heillä älväri, aikovat myydä sen kun viime talvena putket olivat jäässä yläkerrassa tämän tästä. Itselläni ei siis kokemusta.

Yhteistyössä