Päästäisitkö miehesi stripparibaariin

  • Viestiketjun aloittaja NiiskuNti
  • Ensimmäinen viesti
Hehe. :D "Mut mä voin kysyä mun vaimolta, pääsisinkö mä ens viikolla sinne lätkämatsiin. Ei sekään välttämättä kyllä käy, koska siellä on niitä cheerleadereita."
Pitäisi kyllä aika paljon aikaisemmin kysyä kuin viikkoa ennen, hakemuksen käsittelyyn menee ainakin 10 päivää ja sitten vielä pitää olla valitusaika. Kyllä on viisainta miehenkin pyytää lupaa vaikka pesäpallo-otteluun, se voisi liietäkin. Ehkä, mutta luulen että ei.
 
En voisi olla miehen kanssa, joka pitää päästää jonnekin, tai olla päästämättä. Mulla on jo kaksi lasta, joiden kohdalla pitää päättää päästetäänkö heidät jonnekin vaiko ei. Se vielä puuttuis, että pitäisi tehdä samat päätökset aikuisen miehen kohdalla.

Strippibaari. Juu, sopii mulle jos mies sellaiseen haluaa mennä.
 
"vieras"
No jaa. Utopistinen kysymys. En olisi miehen kanssa joka kokisi noi paikat sellaisiksi, että niissä pitäisi käydä bailaamassa usein. Joku kerta käynti elämässä olis ihan Ok.
Ja toisaalta en olisi myöskään sellaisen miehen kanssa jota pitäisi kohdella kuin lasta ( päästää tai ei päästää paikkoihin,luvalla tai ilman ) .
 
"jep"
Jos valitsisin itselleni miestyypin, joka ylipäätään strippipaikkaan astuisi ni pakko kai se ois "päästää". En mä voisi sitä estääkään.

Luojan kiitos ei tartte moista miettiä, mieheni ei moiseen paikkaan menisi.
 
Vähän ot. mut meillä mies oikeesti aika usein sanoo kavereilleen "en mä tiiä päästääkö toi vaimo mua enää ulos".. :LOL: Mut alkuperäiseen vastaten, senkun menis!Mitä ite oon noissa paikoissa käyny, ei se liha niin laadukasta siellä ole et mitää kiusauksia tulis... :D :p
 
Vähän ot. mut meillä mies oikeesti aika usein sanoo kavereilleen "en mä tiiä päästääkö toi vaimo mua enää ulos".. :LOL: Mut alkuperäiseen vastaten, senkun menis!Mitä ite oon noissa paikoissa käyny, ei se liha niin laadukasta siellä ole et mitää kiusauksia tulis... :D :p
Se taitaa olla yleisesti miehillä hyvä tekosyy jos ei itse jaksa lähteä mihinkään, että sanoo "mamma ei annna lupaa" "vaimolla oli jotain muuta mielessä" "ei emäntä päästä" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22146216:
Päästäisin. Olen kerran käynyt strippibaarissa. On se sen verran jäykkää ja onnetonta touhua, että uskallan kyllän päästää miehenkin moista kattomaan. Ei olllut meininki sellaista niinkuin ameriikan elokuvissa :whistle:
Samanlaiset kokemukset mulla.
 
"tiiseli"
Jos haluaisi mennä, menköön, mutta ihmettelisin sen järjenkäyttöä kun musta ne stripparit on niin booooring (luulin että ne on ihan alasti, mutta siellä olisin vaan tissejä).
 
Saraldo
Mä en ole koskaan sanonut mistään miehen menosta, että älä mene. Sitä ei strippibaarit voisi vähempää kiinnostaa, mutta jos sinne haluaa mennä, niin menköön. Tosin voisin hiukan ihmetellä, jos sinne oikein hinkuis ja vielä yksin. Mut esim. polttartiporukassa on ollutkin mukana.
 
"hei"
meillä kumpikin aikuinen ajattelee omilla aivoilla, joten ei tarvitse aikuista olla päästämässä mihinkään. menee jos haluaa ja ainakin työmatkoilla on käynyt useassakin stripparibaarissa. Ollaan naimisissa ja kumpikin tekee omat päätökset.
 
"vieras"
Meillä mies saa päättää omista menoistaan ihan itse, en päästä enkä ole päästämättä aikuista ihmistä. Luottamus toimii puolin ja toisin.

Kerran on ollut strippipaarissa lankomiehen polttareissa ja oli mulle ihan ok.
 
Nos tuskin haluaa mennä. Ollaan kyllä yhdessä kerran käytykkin...Ei mitenkään kiva mesta, mutta meillä kun oli eräs joka sinne halusi porukasta niin pitihän se Kouvolan anti katsastaa hahah:D

Jos kysyy niin vastaan ihmeissäni että mene sitten :O
Sovittiin jo miehen kavereitten kanssa että ne hankkii polttareihin stripparin hahaha :D Ja tää oli mun idea :D Saapahan sitten olla reppana kiusaantuneena :D
 

Yhteistyössä