G: Mikä on kipurajasi käytetystä REIMATECISTA?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22126569:
kun ostaa käytetyn, ei voi olla varma siitä et ominaisuudet on tallella, sanoi myyjä mitä tahansa.
eli en 10€ enempää maksais, oli merkki mikä tahansa.
Kun ottaa silmän käteensä voi katsoa, minkä kuntoinen haalari on. Uudenveroien haalarin kyllä erottaa kun semmoisen näkee.
 
"vieras"
Jos ovh on ollut 119e ja tosiaan on uutta vastaava ja pesty oikein, että pitää vielä lämpöäkin sekä kosteutta/märkää. Maksaisin 50-60e. Olen kyllä tarkka kunnon suhteen jos noin paljon maksan. :)
 
"vieras"
[QUOTE="MOikka";22126576]mulla meni juuri kaupaksi 2 välikausihaalaria, 40e kpl[/QUOTE]

Taitaa täällä joku järjen äänikin olla paikalla. Kumma kun tällä palstalla kukaan ei maksaisi mitään ja silti huonokuntoisetkin viedään huutiksesta tapellen käsistä korkeaan hintaan :whistle:
 
"Moikka"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22126569:
kun ostaa käytetyn, ei voi olla varma siitä et ominaisuudet on tallella, sanoi myyjä mitä tahansa.
eli en 10€ enempää maksais, oli merkki mikä tahansa.
no tolla hinnalla pidän ennemmin sen kaapissani roikkumassa :D
 
Eilen yritin just metsästää mukelolle pukua, Reimoja katselin..

-27e talvihaalari jäi kirppikselle koska saattoi olla liian iso...mutta sen verran olisin siitä voinut maksaa, koska oli sen näköinen ettei ole edes käytetty.
-18 e kaksiosainen, oikeankokoinen talvipuku jäi myös ostamatta koska oli nuhjuinen.
-25e välikausipuku jäi ostamatta (kevättä varten) koska oli selkeästi käytetty, joskin ihan siisti.
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";22126582]Uusi maksaa 119 € ja sinä maksaisit UUTTA VASTAAVASTA 20 €...Just![/QUOTE]

Niitä saa alesta halvemmalla, enkä muutenkaan yleensä osta käytettyä pukua. Enkä muuten ikinä ostaisi Reimaakaan, joten mun kohdalla aika teoreettinen kysymys.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22126598]Jos ovh on ollut 119e ja tosiaan on uutta vastaava ja pesty oikein, että pitää vielä lämpöäkin sekä kosteutta/märkää. Maksaisin 50-60e. Olen kyllä tarkka kunnon suhteen jos noin paljon maksan. :)[/QUOTE]

Minäkin maksaisin UUTTA VASTAAVASTA - euroa, se on silti vielä murto-osa uuden hinnasta.
Kumma kun täällä mammat kuvittelee saavansa uuttavastaavan haalarin eurolla-kahdella. Huoh.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22126616]Minäkin maksaisin UUTTA VASTAAVASTA - euroa, se on silti vielä murto-osa uuden hinnasta.
Kumma kun täällä mammat kuvittelee saavansa uuttavastaavan haalarin eurolla-kahdella. Huoh.[/QUOTE]

niin siis tässä piti lukea 50-60 €
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";22126598]Jos ovh on ollut 119e ja tosiaan on uutta vastaava ja pesty oikein, että pitää vielä lämpöäkin sekä kosteutta/märkää. Maksaisin 50-60e. Olen kyllä tarkka kunnon suhteen jos noin paljon maksan. :)[/QUOTE]

Mistäs käytetystä tiedät pitääkö vettä ?
 
...
[QUOTE="vieras";22126592]Kun ottaa silmän käteensä voi katsoa, minkä kuntoinen haalari on. Uudenveroien haalarin kyllä erottaa kun semmoisen näkee.[/QUOTE]

Uudenveroinen on kuin kaupasta ostettu, virheetön eikä mitään vahvoja pesuaineen hajuja tms, lähes käyttämätön. Voisin maksaa ehkä jopa sen 40,-. Mutta yhden talven pidetty.. olkoonkin sitten vaikka "uudenveroinen", korkeintaan se 20,-, jos ostaisin enää ollenkaan.
 
[QUOTE="vieras";22126592]Kun ottaa silmän käteensä voi katsoa, minkä kuntoinen haalari on. Uudenveroien haalarin kyllä erottaa kun semmoisen näkee.[/QUOTE]

näkeekö sen päälle jos on pesussa käytetty esim huuhteluainetta?

ja jos mä haluan lapselle reimatec vaatteen niin kyllä mä sen kaupasta haen, alesta saa tolla 50-60€ tai sit maksan sen täyden hinnan.Käytetty vaate on käytetty vaate, enkä niistä maksa tuota 10€ enempää.
mut tää on vain mun mielipide, ei tarvii kenenkään siitä hermostua, varmasti sen puvun saa myytyä isommallakin summalla, mut ei mulle:)
 
30€ oli korkein mitä maksoin reiman toppahaalarista. ei kulumia yms muutakaan moitittavaa. Nyt sitten itsellä lojuu 2 vk haalaria ja yksi toppapuku kaapissa kun pieneksi jo jäänyt. En vielä keksinyt mihin ne veisi myyntiin.
 
En muuten nähnyt eilen ensimmäistäkään Reiman haalaria kirppiksellä, missä hinta olisi ollut yli 35e.

Ja MONTA niitä oli kuitenkin myynnissä, minäkin hypistelin reilusti yli kymmentä pukua, kokoja 80-122cm...joten mun on pakko ihmetellä, missä myydään käytettyjä Reimoja 60e? Ei ainakaan täällä päin Suomea :whistle:
 

Yhteistyössä