Onko täällä kenelläkään asuntolainaa 200 000 tai enemmän? Meillä on haaveissa talo ja mietitään onko siihen varaa. Miten teillä menee tulot ja menot? Toivon vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
Paljonko teillä on tulot (netto vai brutto)
Paljonko lyhennätte lainaa kuukaudessa?
Minkä kokoinen perhe teillä on?
Paljonko menee rahaa ruokakauppaan ja muihin pakollisiin arkiostoksiin?
Paljonko menee rahaa vakuutuksiin?
Montako autoa perheellänne on käytössä?
Koetteko elävänne kädestä suuhun vai taloudellisen elämänlaadun hyväksi?
Meillä on tällä hetkellä vain yksi lapsi, mutta toinen toiveissa. Mies on töissä ja minä vielä työttömänä, mutta yritän päästä johonkin töihin. Oletetut bruttotulot minun työllistymiseni jälkeen olisivat vähintään 4000 ja lainaa haluaisimme lyhentää noin 1000/kk. Riittääköhän loput tulot muihin kuluihin niin, että pahan päivän varallekin hieman säästyisi? Perheemme tarvitsee jossain vaiheessa toisen auton, josta tulee lisää kuluja.
Paljonko teillä on tulot (netto vai brutto)
Paljonko lyhennätte lainaa kuukaudessa?
Minkä kokoinen perhe teillä on?
Paljonko menee rahaa ruokakauppaan ja muihin pakollisiin arkiostoksiin?
Paljonko menee rahaa vakuutuksiin?
Montako autoa perheellänne on käytössä?
Koetteko elävänne kädestä suuhun vai taloudellisen elämänlaadun hyväksi?
Meillä on tällä hetkellä vain yksi lapsi, mutta toinen toiveissa. Mies on töissä ja minä vielä työttömänä, mutta yritän päästä johonkin töihin. Oletetut bruttotulot minun työllistymiseni jälkeen olisivat vähintään 4000 ja lainaa haluaisimme lyhentää noin 1000/kk. Riittääköhän loput tulot muihin kuluihin niin, että pahan päivän varallekin hieman säästyisi? Perheemme tarvitsee jossain vaiheessa toisen auton, josta tulee lisää kuluja.