Onko kukaan koskaan vaihtanu puhelinnumeroaan?

Miten sait ilmotettua muutoksesta kaikille joille se piti muuttaa? Entä virastot ja tälläset kun eihän sitä voi muistaa missä kaikkialla puhelinnumero on.... Miksi vaihdoit numeron? Itelleni on alkanu tulemaan puheluita ihan kummallisista numeroista joita ei löydy numerotiedustelusta niin oon alkanu harkitsemaan numeron vaihtoo et josko sillä pääsis niistä eroon.

cvb
Siis oikeasti?? Jokunen vuosi sitten lähes kaikki vaihtoi koko ajan liittymiä halvempien hintojen takia ja samalla vaihtui numero (nykyään vanhan numeron voi säilyttää liittymää vaihtaessa), niin eiköhän numeron vaihtajia ole aika paljon...

Itse tosin olen vaihtanut vain kerran ja eiköhän silloin tekstiviestillä ole uusi numero muille lähtenyt.

Joskus joku kaveri on pistänyt myös sähköpostiin uuden numeronsa.

Lehtimyyjistä pääsee eroon suoramarkkinointikiellolla, jos et tiennyt.

cvb
niin ja vielä jatkoksi, mihinkään virastoon en ole numeroani erikseen muuttanut, vaan asioidessa yleensä kysytään onko yhteystiedot pysyneet samana. Tietysti johonkin työpaikalle ja lasten päivähoitoon uusi numero pitää yleensä ilmoittaa.

Siis oikeasti?? Jokunen vuosi sitten lähes kaikki vaihtoi koko ajan liittymiä halvempien hintojen takia ja samalla vaihtui numero (nykyään vanhan numeron voi säilyttää liittymää vaihtaessa), niin eiköhän numeron vaihtajia ole aika paljon...

Itse tosin olen vaihtanut vain kerran ja eiköhän silloin tekstiviestillä ole uusi numero muille lähtenyt.

Joskus joku kaveri on pistänyt myös sähköpostiin uuden numeronsa.

Lehtimyyjistä pääsee eroon suoramarkkinointikiellolla, jos et tiennyt.
Tiesin et suoramarkkinointikielto on olemassa ja sillä pääsee lehtimyyjistä eroon, mut nää soittajat ei varmaan oo lehtimyyjiä koska numeroo ei tiedustelusta löydy. Lehtimyyjät ei soita salasista numeroista.

Pari vuotta sitten olen viimeksi vaihtanut.
Ei mulle koskaan mistään virastoista soitella..
Kavereille taisin laittaa tekstarilla uuden numeron. Ei kannata tehdä asioista vaikeampia kuin mitä ovatkaan :D

Nyt en ole muutamaan vuoteen vaihtanut, mutta ennen sitä vaihdoin, enkä mä mihinkään virastoihin ilmoitellut (mulle kyllä ikinä sellaisista soitetakaan). Mulla on vielä salainen numero, niin eipä sitä edes löydy mistään, mutta eipä tule epämieluisia puheluitakaan :) Itse oon ilmoitellut numeron eteenpäin muille.

Yhteistyössä