vauva joutui sairaalaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nkl

Vieras
meidän 3kk joutui sairaalaan kun ei syö mitään olen nyt aivan huolesta sekasi oli juonu vaan 20 mll kun soitin äsken ... kamalaa ku ei tiedä mikä on enkä itse voi olla paikalla ku on muitaki pieniä lapsia oon niin maassa....

voi ei! en osaa kyllä yhtään neuvoa mikä vauvaasi vaivaa, varmasti tosi avuton olo ja pelottaa. luota kuitenkin sairaalan henkilökuntaan, he varmasti auttavat vauveliasi siellä :) toiv. kaikki selviää mahd. pian ja saat huokaista helpotuksesta!! :)

:hug:

Onko vauvalla mitään muita oireita? Kuumentta? Nuhaa? Ummetusta? Muuta?

Meillä toiseks nuorin oli vauvana yhden päivän syömättä. Raivos vaan kun yritti tarjota tissiä/pulloa. Seuraavana päivänä söi taas normaalisti eikä syytä syömättömyyteen koskaan löydetty.

hajusteet saattaa sekoittaa lapsen aistit täysin, oletteko huomanneet? Kun ei käytä mitään hajusteita, on elo rauhallista. Noin pienelle haju ja maku sekä tunto ovat ne tärkeimmät aistit pitkän aikaa. Kuulo ja näkö tulee vasta myöhemmin. Mut siinä syy, miksi jonku vieraan sylissä alkaa huutaa: on jotaki tuoksua, mitä lapsi ei vielä tunne.

Meillä esikoinen sairasti ensimmäisen kerran virtsatieinfektion ollessaan 2,5kk ikäinen. Ensinnä lakkasi syömästä ja oli itkuinen. Kuumetta ei edes ehtinyt tulemaan kun jo oltiin sairaalassa. Hoidettiin kuntoon osastolla antibioottien kanssa. Toivottavasti pian selviää mikä ap:n vauvalla on. On lohdutonta kun oma pieni vauva joutuu sairaalaan :'(

Yhteistyössä