H e r ä t y s

• Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
kesänodotus
no mutta - missä se marabou vielä nukkuu.
eikö teille majurin avaama huomenta-ketju edes tahdo kelvata.
mulle kelpas kyllä tääkin ketju, ja tänään on hyvä viikonpäivä jopa minulle, joka normaalisti raadan työssä viikonloput.
että hyvää huomenta ja hyvää vapaapäivää vaan itselleni ja ihan kaikille muillekin.

Huomenta munkin puolesta kaikille.
Ihan vapaaehtoisesti en näin aikaisin lauantaisin haluaisi olla hereillä, mutta nyt vaan oli pakko nousta. Puoli viiden jälkeen uni ollut katkonaista. Ihmenäppylöitä muodostui eilen sormenpäihin, sormien väliin ja ne pakotti pahasti koko yön.
Nyt odottelen että päivystykseen pääsis, vaikka turha reissu siitäkin tulee. Ei yleislääkärit mitään näille voi, mutta jos jonkun lähetteen eteenpäin sais.

"mä"
Aina kun olen täällä, niin Neiti Majava on täällä kitisemässä asiasta kuin asiasta. Paljonkohan tuo on täällä, silloin kun itse en ole paikalla? Vaihtaisi edes levyä välillä, vaan kun ei reppana tajua koska vitsit on jo ihan liian vanhoja viljeltäviksi...

Huomenta munkin puolesta kaikille.
Ihan vapaaehtoisesti en näin aikaisin lauantaisin haluaisi olla hereillä, mutta nyt vaan oli pakko nousta. Puoli viiden jälkeen uni ollut katkonaista. Ihmenäppylöitä muodostui eilen sormenpäihin, sormien väliin ja ne pakotti pahasti koko yön.
Nyt odottelen että päivystykseen pääsis, vaikka turha reissu siitäkin tulee. Ei yleislääkärit mitään näille voi, mutta jos jonkun lähetteen eteenpäin sais.
Enterorokkoa?

Yhteistyössä