Tein tänään, pitkästä aikaa hyviä kirppislöytöjä (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
98cm Ticketin toppatakki, kuin uusi 29€:

Cluban toppatakki ja -housut 120cm mökkipuvuksi, uudenveroiset (piti vesitestissä veden 100% =) ) 10€:

Exitin 116cm takki 10€:

Ellen 98cm (?) villakangasmekko, tooosi ihana ja hyväkuntoinen 3€:

Laulava ja tanssiva teletappi 4,50, tuoksuva nukke; mansikka marja 1€, my little pony 1,5€ ja pieni pehmo my little pony 1€ kaikki uudenveroisia:

Teletappi, pinottavat kylpylelut 2€:

Taulu, jonka tytön oli pakko saada 1€ ja kirja 0,50€:

Kurpitsalyhty 2€:

No jopas olit löytänytkin paljon :)

Melko suolaisen hintaisia nuo Ticketit käytettyinäkin, mutta lienevät hintansa väärtejä jos ovat hyväkuntoisia :)

Mä kävin eilen kirppiksellä ja löysin edullista Meandia ison pinon:
Chef shoppaa

Taisit käydä samalla kirppiksellä kun minä tässä toissapäivänä, näyttää aika tutulta suurin osa tuotteista :) Joskus löytää kivasti kun osuu sopivasti! Ja chef, oon oikeestaan kade noista sunkin löydöistä!

Melko suolaisen hintaisia nuo Ticketit käytettyinäkin, mutta lienevät hintansa väärtejä jos ovat hyväkuntoisia :)

Paitsi että kaikki ticketit ei oo vedenpitäviä ja toi toi elävästi mieleen ne edullisemmat mitä oon nähnyt. Ne oli juuri tuollaisia yksivärisiä ja simppeleitä. Vai onko toi sellainen karkeampi/kovempi kangas? Mutta voin olla väärässäkin ihan hyvin.

Taisit käydä samalla kirppiksellä kun minä tässä toissapäivänä, näyttää aika tutulta suurin osa tuotteista :) Joskus löytää kivasti kun osuu sopivasti! Ja chef, oon oikeestaan kade noista sunkin löydöistä!

Yleensä mä sanon ettei kannata kade olla, mutta ehkä nyt kannattaa ihan pikkiriikkisen, sillä nuo muutamat Meanditunikat on niin :heart: ja kun pohtii vielä miten edullisesti ne sain :D

Paitsi että kaikki ticketit ei oo vedenpitäviä ja toi toi elävästi mieleen ne edullisemmat mitä oon nähnyt. Ne oli juuri tuollaisia yksivärisiä ja simppeleitä. Vai onko toi sellainen karkeampi/kovempi kangas? Mutta voin olla väärässäkin ihan hyvin.

Mulla on Ticketeistä kokemusta tasan tämän takin verran (kirppikseltä, maksoin 20€):
p8062210-small.jpg

Jotta mä kuljen nyt vaan ihan huhupuheiden varassa :D

En tiedä onko tuokaan vedenpitävä, kun ei olla sateessa se päällä oltu...on enemmän meillä ns. kauppatakkina :)

ai joku muukin on tehnyt tänään hyviä kirppis löytöjä.. Itse löysin mm. lähes pistämättömät luistimet esikoiselle (koko 35 ) 7e

Hyvä löytö!

Mäkin kattoin josko oisin likalle uudet luistimet löytänyt mutta vielä ei ole tärpännyt :) Ollaan joka vuosi ostettu uudet noin 25 eurolla ja kun niille tulee käyttökertoja aina vain muutamia, niin voisin mieluusti hyväkuntoiset käytetyt ostaa.
Tosin ollaan säästetty kaikki luistimet ja meillähän on nyt 2 pienempää kasvamassa jotta josko ne edes toisen jalkaan sitten passais :)

En tiedä onko tuokaan vedenpitävä, kun ei olla sateessa se päällä oltu...on enemmän meillä ns. kauppatakkina :)

Ton kuosin mä muistan ja se on minusta vedenpitävä. Mutta toi yksivärinen muistutti vaan tosi pahasti yksiä perustoppatakkeja, joita kerran katselin. Mutta mulla on se ongelma nyt, että en muista tarkalleen mitkä värit oli niissä tarjolla, sillä itse hipalsin vain ruskeaa. Onko siinä lumilukot?

Hulluilla päivilläkin on ollut v-punainen toppis hintaan 39.90... Mutta nyt suljen turpani.

Viimeksi muokattu:
Hyvä löytö!

Mäkin kattoin josko oisin likalle uudet luistimet löytänyt mutta vielä ei ole tärpännyt :) Ollaan joka vuosi ostettu uudet noin 25 eurolla ja kun niille tulee käyttökertoja aina vain muutamia, niin voisin mieluusti hyväkuntoiset käytetyt ostaa.
Tosin ollaan säästetty kaikki luistimet ja meillähän on nyt 2 pienempää kasvamassa jotta josko ne edes toisen jalkaan sitten passais :)

Mäkin ostin joku aika sitten esikoiselle hokkarit 7 eurolla. Josko sitä tänä vuonna pääsis edes sinne jäälle asti. :ashamed:

No jopas olit löytänytkin paljon :)

Mä kävin eilen kirppiksellä ja löysin edullista Meandia ison pinon:
Chef shoppaa

mistä löytää isommille koululaisillekin noin hyväkuntoista tavaraa kuin olit löytänyt alimmissa kuvissa? siis koko 140?ja noin halvalla.

itse löydän vain vaatteita noin 30 vuoden takaa ja kunto tiskirättikunto ja hinta kallis

Oon kade noista parista me&i plyysitunikasta, olisi just mein kokoa! Huomenna meen taas kirppiskierrokselle tyttären ja kaverin kanssa..

Neon munkin mielestä ne parhaimmat. Meille ne on vielä suuria, koska ollaan vasta siirrytty kokoon 92 cm. Mutta ne tule käyttöön takuuvarmasti kun tyttö muutaman entin tuosta kasvaa :)

Ja mäkin menen huomenna kirppiksille :) Pitää siivota taas oma pöytä ja samalla kierrän muiden loosit. Sunnuntaina menen vielä MLL-kirppiksille ja sitten ajattelin (yritän ainakin) pitää pienen tauon. Ehkä.

Täällä on taas noita kirppareita kouluissa parina viikonloppuna, niistä yl. tekee tosi hyviä löytöjä. Vaikka mitään ei oikeastaan tarvittaisi :ashamed: Meillä tyttö täyttää viikon päästä 3v ja pituutta nippanappa 92cm, mutta käytetään jo 98/104 kokoa. Mä voisin nuo ostaa sulta 10€/kpl pois :D

Täällä on taas noita kirppareita kouluissa parina viikonloppuna, niistä yl. tekee tosi hyviä löytöjä. Vaikka mitään ei oikeastaan tarvittaisi :ashamed: Meillä tyttö täyttää viikon päästä 3v ja pituutta nippanappa 92cm, mutta käytetään jo 98/104 kokoa. Mä voisin nuo ostaa sulta 10€/kpl pois :D

Meillä ikää 1v8kk ja pituutta 89 cm, joten hetki vielä menee että siirrytään tuohon kokoon :)
Sorry, ei tule kauppoja koska mä tosiaan tykkään noista ja haluan ne ihan omaan käyttöön (kuten kaikki muutkin kirppisostoni) :D Ja kun meillä on sitten vielä vauva 6kk kasvamassa niin ne menee sitten hällekin. Jotta noin 3-4 vuoden päästä mä luovun niistä.

Täytyy toivoa, että saisin tehtyä yhtä hyviä löytöjä kuin te, jos saan aikaiseksi viikonloppuna mennä Moron takakonttikirppikselle. Jälkikasvu lupasi tulla seuraksi - sillä pikkuautonkuvat vaan vilkkuu silmissä...

Toivotaan :)
Meidän esikoisella vilkkuu Witch-tuotteet silmissä kun suunnataan kirppiksille. Viimeksi tyttö löysikin vähän erikoisempia kirjoja ja oli niistä kovin hyvillään :) Mä aina annan ns. omaa rahaa jonka saa sitten käyttää ja tuntuu että se on jopa suurempi juttu kuin itse ne ostokset :D

Tuo tuiskun ylin on hullujen päivien tiketti ja maksoi joko 40 e tai 50 e uutenakin. Mutta ihan hyvä takki. Saumoja ei tosin ole teipattu, mutta ei sitä toppatakilla kaatosateessa ollakaan.

Kivoja löytöjä. Mun pitää vaan tunnustaa, että kaikki ne vaatteet joissa on isolla vaatteen merkin logo on kammottavia....joten ainakin tuo Ticketti sais jäädä kauppaan tai siis nyt kirppikselle. :ashamed:

No eikä...Ellen lakkatakit on IHANIA! :D

Mulla oli semmoinenkin eilen kädessä, mutta lopulta palautin sen loosiin ja jätin ostamatta. Pitkään sitä kyllä pähkäilin ja pohdin, mutta ehkä me ei tarvita kahta saman koon Ellen lakkatakkia...vai tarvitaanko sittenkin...?

Meillä ikää 1v8kk ja pituutta 89 cm, joten hetki vielä menee että siirrytään tuohon kokoon :)
Sorry, ei tule kauppoja koska mä tosiaan tykkään noista ja haluan ne ihan omaan käyttöön (kuten kaikki muutkin kirppisostoni) :D Ja kun meillä on sitten vielä vauva 6kk kasvamassa niin ne menee sitten hällekin. Jotta noin 3-4 vuoden päästä mä luovun niistä.

en mä tosissani, kade vaan :D Pitäisi munkin taas useammin kirpparilla luuhata mutta kun äitini aina muistuttaa ettei ne ole lasten paikkoja ... ja yksin en yl. ehdi

Yhteistyössä