Onkohan mun mieheni aivan tyhmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tein plussatestin tässä muutama viikko sitten ja ajattelin yllättää miehen iloisesti, lasta kun on hartaasti toivottu. Laitoin sitten sen testipuikon miehen tyynyliinalle, että näkee iloisen yllätyksen tultuaan yövuorosta.
Tulin kotiin eikä mies puhunut mitään koko iltana, testi oli siirretty yöpöydälle. Kysyin sitten illalla että mitä mies tuumaa nyt. Ja tää vastasi että mistä ja minä että no siitä testistä. Mies sanoi ettei tajunnut mikä se on. Menin hiljaiseksi, sain kyllä sanottua et se oli raskaustesti ja positiivinen.

:laugh: perus mies vaan.. :) ei vissiin ennen oo sitte testiä nähny?? :) tosin meijän pikku kolmosta aloin oottaa ukolle heitin käteen cb:n testi missä luki raskaana 1-2 viikkoa; sitä pyöritti käsissä ja kysy häh??!! kyseessä meillä ällistys.. :)

[QUOTE="vieras";22099259]Tein plussatestin tässä muutama viikko sitten ja ajattelin yllättää miehen iloisesti, lasta kun on hartaasti toivottu. Laitoin sitten sen testipuikon miehen tyynyliinalle, että näkee iloisen yllätyksen tultuaan yövuorosta.
Tulin kotiin eikä mies puhunut mitään koko iltana, testi oli siirretty yöpöydälle. Kysyin sitten illalla että mitä mies tuumaa nyt. Ja tää vastasi että mistä ja minä että no siitä testistä. Mies sanoi ettei tajunnut mikä se on. Menin hiljaiseksi, sain kyllä sanottua et se oli raskaustesti ja positiivinen.[/QUOTE]

No eikö tuossa ollut vastaus jo sisällytettynä tekstiin?

Mies tuli yövuorosta, eli oli todennäköisesti varsin väsynyt, ja on vain havainnut, että tyynyllä on jotakin, joka pitää siirtää pois, jotta pääsee nukkumaan.

Jos tuon jälkeenkään mies ei olisi ymmärtänyt, tuossa olisi ylipäänsä jotakin outoa, mutta ei vielä ihan noilla eväillä.

Eli ei, miehesi ei ole tyhmä vaan tavallinen vuorotyötä tekevä ihminen, joka on varmasti toisinaan hurjan väsynyt.

En mäkään mistään kusisesta tikusta tyynyllä ilahtuisi, mutta kyllä mun mies sentään raskaustestin tunnistaa, vaikkei meillä lapsia olekaan. Ja jos ei tunnistaisi, se kysyisi kyllä heti että mikä se on ja mitä se tekee hänen tyynyllään, eikä vain siirtäisi hiljaa sivuun.