Mulla on niin krooninen vauvakuume, että...
...leikin ovulaatiotestejä tehdessäni tekeväni raskaustestiä. Iloinen yllätys joka päivä!
...leikin ovulaatiotestejä tehdessäni tekeväni raskaustestiä. Iloinen yllätys joka päivä!
Olen kanssa joskus miettinyt, että TÄMÄN viivan mieskin näkisi raskaustestissä. (Ei suostu mun hämpötyksiin ettiessäni pienen pientä viivaa aivan blancoista r-testeistä)Mulla on niin krooninen vauvakuume, että...
No toi oli kyllä ihan paras (ja miettii salaa itsekseen pitäisiköhän kokeilla!)Tämä on myös miettinyt, että pistäisi tamponin tulpaksi, estämään siemennesteen ulospääsyn :xmas: Joo-o, kyllä mulla näitä riittää
No toi oli kyllä ihan paras (ja miettii salaa itsekseen pitäisiköhän kokeilla!)
Minulla laitettu klipsit ja sain keksenmenon kesakuussa ja minulle sanottiin suoraan etta tapahtuu raskautuminen uudestaan kylla kun kerran on jo niin kaynyt, mutta vasta toisen kerran jalkeen tekevat purun julkisella puolella. Eli ihmeitakin tapahtuu kylla. Nytkin on oireet ja vuotoakin tuli, mutta silti oireet jatkuu ja testi naytti kaiketi vain viivapaikkaa tai sitten se ei toimi okein kun varit oli vaarinpain...vaikka putket poikki,niin silti toivoo "ihmeraskautumista" ja on välillä jopa varma että sellanen voisi tapahtua..:headwall::vampire::ashamed: