Vauvakuumetunnustuksia

Okei tunnustan, testasin kerran apteekin omalla kaksi kertaa samalla testillä, että jos se kuitenkin toimisi vielä :) Ja saman tein myös liuskalla, heh... Liuskatesti itseasiassa näytti toimivankin toisen kerran, vaikka ei siihen tietty mitään plussaviivaa tullu ku en raskaana ollu. Apteekin oma ei kyllä sanonu yhtikäs mitään.

Tämä kuvittelee kaikki oireensa mahdollisiksi raskausoireiksi, riippumatta siitä, mitä kiertopäivää eletään :kieh: Tämä myös jatkuvasti tiirailee ovistikkujaan ja pitää niitä kansallisaarteenaan, ja kuvittelee, että vahva ovisplussa tarkoittaa ilman muuta myös sitä, että tällä kertaa raskautuminen aivan varmasti onnistuu :LOL: Tämä myös ajattelee edesauttavansa siittiöiden perille pääsyä nostamalla lantionsa ylös puuhastelujen jälkeen ja ehdotti jopa kerran miehelleen, että se hinaisi tämän vinssillä jaloista kattoon, jotta jokaikinen nuijapää pääsee varmasti toivottuun paikkaan.. Voitte kuvitella miehen ilmeen :LOL: Tämä on myös miettinyt, että pistäisi tamponin tulpaksi, estämään siemennesteen ulospääsyn :xmas: Joo-o, kyllä mulla näitä riittää :LOL:

Ennen esikoista, mulla oli kiitettävä kokoelma vauvanvaatteita ostettuna jo vuosia etukäteen. Shoppailin aina kaikkea ihanaa ja suloista alennusmyynneistä yms. Nyt kun haaveilen kakkosesta, olen jo ostanut valmiiksi uusia pikkuisia vaatteita vaikka esikoisenkin rytkyt ovat varmassa säilössä ;)

tää on aika jännä juttu, mut pari viikkoa ennen ku mä plussasin; mun oli pakko ostaa pikkunen mekko.. :) hauskaa on se että mulla on kaks POIKAA.. :D oli vähän mun äiti ihmeissään, ostitko sä pojalle mekon??!! mulle vaan tuli semmonen mieliteko että se on pakko saada, ja muutenki ku oli samanlainen melkein ku mulla ittellä.. :ashamed: siis nyt kolmonen odotuksessa, ja ei oo vielä tietoo onko "mun ostokselle" käyttöä.. :LOL:

Meillä yritellään kolmosta.... ja mä haaveilen odotusvaatteista, harsoliinoista, uusista (kirpparilta) matkarattaista... ja mikä mykistävintä... kaksosista! Kuvittelen itselleni kaikki raskausoireet vaikka hedelmöittymistä ei ole voinut vielä tapahtua (ovis alkavalla viikolla).

Joo täällä kans on yks ihan pakko-oireinen noitten r-testien kanssa:LOL: testaan siltikkin vaikka menkat olleet..jos vaikka oliskii vale menkat..ei luoja..pitää vissiin saada vaan kussa tikkuun kusemisen ilosta:LOL:onneks on ovis testejä joihin voi alkaa pissimään nyt kun ovis pitäs olla viikon päästä:D

..vaikka putket poikki,niin silti toivoo "ihmeraskautumista" ja on välillä jopa varma että sellanen voisi tapahtua..:headwall::vampire::ashamed:
Minulla laitettu klipsit ja sain keksenmenon kesakuussa ja minulle sanottiin suoraan etta tapahtuu raskautuminen uudestaan kylla kun kerran on jo niin kaynyt, mutta vasta toisen kerran jalkeen tekevat purun julkisella puolella. Eli ihmeitakin tapahtuu kylla. Nytkin on oireet ja vuotoakin tuli, mutta silti oireet jatkuu ja testi naytti kaiketi vain viivapaikkaa tai sitten se ei toimi okein kun varit oli vaarinpain.

Ennen esikoista kun kuumeilin kovasti ja yritystäkin tuli 1,5 vuotta olin ostos reissussa yksin helsingissä ja omistan pienen pömppö vatsan kun päästän mahan rennoksi ja hiukan pullistelen, no minäpä siellä sitten kuljin välillä lastenvaate ja tervikeliikkeissä maha pullollaa oli vielä kesä aika joten ihan t-paidoissa ja mekoissa kun kulki moni saattoi luulla mun olevan raskaana ainakin sain paljon hymyjä kaupoissa ihmisiltä :D Miten niin noloa... leikkiä olevansa raskaana... Kehtaako tätä edes myöntää :) Onneks ei sattunut kukaan tuttu tuleen vastaan siellä :LOL:

Meidän lapselle on jo ostettu vaatteita ja kestovaippoja muutama kappale ja vaunut olen valinnut ja varmaan olisin ostanutkin jos saisin ne jotenkin piilotettua johonkin mieheltä :D Lihoin pco:n takia lyhyessä ajassa aika paljon ja ennen päärynän mallinen vartaloni olikin yhtäkkiä omena ja vatsassa komeat arvet. Katselin niitä peilistä ja kuvittelin olevani raskaana ja mietin mitä jos jotenkin olenkin raskaana mutta en vaan huomaa sitä vaikka miten testailen ja kyttään kaikkia kehoni oireita :LOL: "valitettavasti" "vauvamaha" on hävinnyt kun pco on ehkä korjaantunut ja painokin tippunut 5 kiloa :ashamed:

Yhteistyössä