Enhän tule kipeäksi, enhän?

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Hömelö olo päässä ja raajoja särkee. Lämpö hieman koholla, mutta ei ylitä 37 astetta.

Ei nyt(kään) voi sairastua!!

Eikä ainakaan tartuttaa äijää.

JONSERED Karhunkantaja
ei mitään varmaa faktaa... vain se, että syövästä puhutaan. Nimi ja hoito puuttuvat yhä. Myelooma ja lymfooma vahvimmat ehdokkaat.

Viikko, pari taitaa mennä odotellessa.

Mutta korostan yhä sitä, että kyseessä on epäilys, ei varma diagnoosi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="Mamma italiana";22095106]anteeksi, en tiennytkààn ettà miehesi on sairas. paranemisia![/QUOTE]

Eipä tässä sen kummempia. Huomenna tuo gubbe lähtee työreissulle ja lauantaina taas on työmaalla. Ja sitten luultavasti nukkuu 27 h...

Ei ehdi kuolemaa jäädä tekemään.;) Kyllä se kohdalle tulee, kun on tullakseen, mutta siihen saakka porskutetaan menemään.

shamaanin akka
Oli sun miehellä mikä tahansa, niin mulla on vahva tunne, että hän paranee siitä. Mä en yleensä ole näissä tuntemisissa väärässä. Rankkaahan tuo on mutta jaksa. Tuut kipeäksi mutta sitä kestää vain viikon.

JONSERED Karhunkantaja
Oli sun miehellä mikä tahansa, niin mulla on vahva tunne, että hän paranee siitä. Mä en yleensä ole näissä tuntemisissa väärässä. Rankkaahan tuo on mutta jaksa. Tuut kipeäksi mutta sitä kestää vain viikon.
Eihän tässä kukaan ole epäillytkään äijän toipumista:)

Enkä minä tule kipeäksi, en suostu. Tämä ilta voi olla ½kuntoinen, mutta kun olen käynyt yöllä metsässä, olen jälleen kunnossa.

Ai niin... Jos äijä kuolee, itken. Jos ei kuole, en itke. Yksinkertaista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuohon flunssaiseen oloon ehdotan kuumaa hunajavettä ja sinne joukkoon sitruunamehua+yrttiteetä, johon sekoitettu Carmolis-yrttitippoja.
Mulla nuo sekoitukset auttoi + tein tyrnikeittoa,jota litkin paljon ja selvisin flunssasta reilussa vuorokaudessa, kun muut rypivät siinä viikkotolkulla. En tiedä, oliko edellä mainituista apua, mutta uskon niihin ainakin auttoi :D

Yhteistyössä