Virustentorjunta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Mikä olis paras noista ilmasista virustentorjuntaohjelmista? Koneessa on takuuvarmasti pöpöjä ja ne pitäis saada jotenkin pois ja olen aivan käsi näissä jutuissa. Osaisko joku jeesata?

Mulla on tuo antivir, mutta kun skannaan sen ja se löytää sieltä niitä pöpöjä niin ei se ehdota mitään, mitä niille voi tehdä. Siinä on vaan END-nappula ja se on sitten siinä ja seuraavalla kerralla taas sama määrä niitä pöpöjä.

Avast tai Avira.

Mulla käytössä Avira ja hyvin on toiminut ja virukset löytänyt.
"mä": Mulla on tullut joku valikko, josta on saanut valita karanteeniin, poistoon ja mitähän muuta siinä saikaan tehdä niille viiruksille. Mutta tarkistuksessa jos on löytynyt niin Avira on poistanut automaattisesti, ei ole tullut mitään valikkoa, pelkkä ilmoitus, että loisia on ollut.

Nortonia huonompaa virustorjuntaa en ole löytänyt. Oli joskus koneessa valmiiksi vuonna nakki ja kilpi. Käytin puolet ilmaisesta ajasta ja poistin ja vaihdoin Aviraan, koska läppäri hurisi koko ajan tosi kovaa ja takkuili muutenkin. Loppujen lopuksi koneella oli ollut noin 250virusta ja muuta bugia.

Laitoin nyt tuon Avastin. Mulla se Avira ei poistanut niitä pöpöjä vaan samat löytyi joka ajon jälkeen. Ainakin tuo Avast on paljon kevyempi, kone rullaa paljon nopeammin, kun otin Aviran pois.

Yhteistyössä