Blogien lukijoille (ja pitäjille) kysymys

Aihe voi rönsyillä hieman, mutta kuitenkin jotenkin samalla alueella... En yleensä lue blogeja, joissa kerrotaan kaikki dieeteistä ompeluksiin ja etelänmatkan lihapulla-aterioihin. Tai no sekin riippuu tyylistä kirjoittaa ja esitellä asiat :whistle:

Muoks. Pitää vielä lisätä, että mä tykkään eniten blogeista, joissa on omia valokuvia ja omia juttuja. Sellaiset, joissa esim. tehdään tuote-esittelyjä ja kuva on repäisty jostain muualta, tai lainataan vaan nettikauppojen sivuilta vaatekuvia ja tehdään want-listoja, ovat tylsiä.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on vähän kaikkea ja olen huomannut, että vaikka eräskin minun seuraamani blogi on suosittu mutta se on aika tylsä minulle pitemmän päälle.
Minusta on siis kiva katsella ja lueskella kaikenlaista eikä vain sitä yhtä ja samaa.
 
Ok. :) Lisääkin mielipiteitä tahtoisin kuulla...

Tämän hetkinen blogini keskittyy lähinnä ompelemiini lastenvaatteisiin ym.. Äsken kehittelin mielessäni blogia, joka keskittyisi lasten askarteluihin tms. taidekasvatukseen ihan arjen tasolla (esim. vuodeanaikohin liittyviä askarteluohjeita jne.).

Mietin nyt siis, loisinko askarteluihin keskittyvän blogin ihan alusta alkaen vai sekoitanko vanhaa blogiani näillä. =)
 
Ok. :) Lisääkin mielipiteitä tahtoisin kuulla...

Tämän hetkinen blogini keskittyy lähinnä ompelemiini lastenvaatteisiin ym.. Äsken kehittelin mielessäni blogia, joka keskittyisi lasten askarteluihin tms. taidekasvatukseen ihan arjen tasolla (esim. vuodeanaikohin liittyviä askarteluohjeita jne.).

Mietin nyt siis, loisinko askarteluihin keskittyvän blogin ihan alusta alkaen vai sekoitanko vanhaa blogiani näillä. =)
Nuo voisi mun mielestä ihan hyvin yhdistää samaan blogiin.
 
Tykkään kyllä kun aiheet keskittyvät vain tiettyyn asiaan tai muutamaan asiaan jotka kiinnostavat mua. Jos blogissa on miljoonia eri aihealueita niin se saa kyllä kiinnostuksen lopahtamaan, koska on niin paljon juttuja joista en ole kiinnostunut.

Toki jokainen saa pitää sellaista blogia kuin haluaa :)
 
tt
Minusta sellaiset blogit jotka ovat keskittyneet tiukasti vain yhteen asiaan ovat aika tylsiä. Ompelu ja askartelu ovat kuitenkin aika lähellä toisiaan, joten ne mahtuu ihan hyvin yhteen kädentaidotaiheiseen blogiin. Sen sijaan jos olisi kyse ihan ääripään asioista, esim. lastenvaateompelu ja traktorinkorjaus laittaisin eri blogeihin.

Parhaat blogit sisältävät erilaisia juttuja hieman eri aiheista. Parhaat mitä luen käsittelevät ihanaa arkea, kädentaitoja ja sisustusta sopivana yhdistelmänä.
 

Yhteistyössä