Blogi

  • Viestiketjun aloittaja "Eepu"
  • Ensimmäinen viesti
"Eepu"
Kuulin, että täällä oli "mainostettu" blogiani, mikä sinäällään nyt ei kummoinen ole. Kunhan heittelen omia ajatuksia. Nyt itseäni kuitenkin kiinnotaa kuinka moni täällä kirjoittava itse pitää blogia tai ylipäänsä lukee toisten blogeja ja millaisia?
 
Minä kirjoitan itse päiväkirjatyyppistä blogia, joka taitaa olla yksi vanhimmista yhä päivittyvistä sentyyppisistä blogeista Suomessa.

Luen säännöllisesti parin ystävän blogia ja epäsäännöllisemmin muutamaa sellaista, jonka aihe kiinnostaa.
 
Päivittelen omaa blogiani (käsitöitä ja ompeluksia, välillä on ruokaa ja muuta touhua).
Seurailen aika erityppisiä blogeja, on leivontaa, koruja, käsitöitä...mikä vain kiinnostaa, en kuitenkaan jaksa mitään kamalan pitkiä postailuja lukea.
 
Kirjoitan blogiani silloin kun siltä tuntuu, pitkä tauko tuli päivityksiin mutta laittelin nyt kerralla vähän enenpi ja kuvia laitan kans kunhan saan räpsittyä ne laitettua koneelle. Ei mikään kovin kiinnostava blogi , mutta itselle sen sisältö on henkireikä. Aiheet on runoja ja kuvia. Profiilistani löytyy.

Itse en hirveesti seuraile blogeja, ei jaksa keskittyä. Joskus täältä oon poiminu jotai, esim bootyn vaatteita oon tsiigaillu ja kirppislöytöblogeja (kuka se nyt olikaan joka himona niitä saalistaa)
 
Kirjoitan ja luen. Tai luen ja luen, en kyllä jaksa myöskään lukea mitään kovin pitkiä postauksia:ashamed: ehkä sillekin joskus tulee aikansa. Kässää, leivontaa, kirppisjuttuja, ruokajuttuja, raksaa, muutamaa odotusblogia luen. No vähän kaikkea. Suomalaisten elämä ulkomailla on ainoa sellanen josta jaksan lukea oikein pitkiäkin postauksia muuten.
 
minä kirjoitan, siellä on vähän kaikenlaista, leivontaa, kuvia, kirjoitusta (päiväkirja tyyppistä jne). ja luen muita blogeja, lähinnä leivontablogeja.

Lisään, että bloggerissa on mun blogi, osoite löytyy mun profiilista.
 

Yhteistyössä