Tuo on tosi nätti! Unohdin mainita, että haen takkia ulkoiluun. Ihan saa olla toppatakki, kun lasten kanssa tulee paljon ulkoiltuaAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22085153:Ostin tommosen tytön raskausaikana ja tänä talvena se menee taas tälle mahalle. Hinta oli sillonkin just joku 30 e. Nyt niitä ei enää vaan ole kokoja paljoa..
Jakku / OUTLET. A-linjainen malli
(p.s. huutiksessa oon kyllä nähny tota samaa takkia jonku myyvän ihan äitiystakkina)
Oh thanks, sehän lähtikin just tilaukseen Normaalikokoni olis 36 mutta täytyi tilata 38, sitä löytyi vielä tummana beigenä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22085153:Ostin tommosen tytön raskausaikana ja tänä talvena se menee taas tälle mahalle. Hinta oli sillonkin just joku 30 e. Nyt niitä ei enää vaan ole kokoja paljoa..
Jakku / OUTLET. A-linjainen malli
(p.s. huutiksessa oon kyllä nähny tota samaa takkia jonku myyvän ihan äitiystakkina)
Ollos hyvä. Oon vinkannu tota takkia jo tosi monelle mahakkaalle. =) Sopivan hintainen ja kyllä mä sillä pärjäsin sen talven, kun typyä ootin. Lisää vaan sitten neuletakin sinne alle, jos on kovemmat pakkaset.Oh thanks, sehän lähtikin just tilaukseen Normaalikokoni olis 36 mutta täytyi tilata 38, sitä löytyi vielä tummana beigenä.
Niin ja siis mulla oli keskimääräistä isompi vauvamaha! Painoa tuli reilu kymmenisen kiloa lisää. Takki on kokoa L, kun normaalisti käytän M tai L. Ihan viimeisinä viikkoina kun olin jo mammiksella, niin käytin kotona ulkoiluun lainattua isompaa takkia ja ihmisten ilmoilla ohuehkoa vyöllistä villakangastakkia, siis oma vanha. Alle vaan paksummin, mutta koko talvea en siis tuolla ohuella olisi tarjennut, siksi uusi Seppälän toppis.Mä ostin ihan vaan yhtä kokoa isomman takin, joka sattui olemaan väljän mallinen, ei kuitenkaan mikään A-linjainen. Semmoinen Seppälän muutaman kympin toppatakki. Eli kannattaa mennä sovittelemaan kauppoihin. Tietenkin on vähän vaikea arvioida mikä mahtuu sitten mahan kanssa, mutta mulla ainakin osui arvio kohdalleen. Aion käyttää sitä ainakin kotosalla ulkoillessa edelleenkin eli ei ole niin paljoa liian suuri.