Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
Oi, voitko sä ratsastaa kun vauva on noi, vai viedäänkö heppaa sillon vaan hihnassa?
Olen mä melko holtiton, mutta en niin lepsu, että selkään kiipeäisin tuon kanssa (silloin tosin vielä menin, kun se oli vatsanahan toisella puolen).

Pitkässä 8m narussa vaan juoksutan maasta käsin, jos vauvan kanssa hevostelen.

Nyt kun olis ajokelit, niin kärryn lavalle saattaisin myös vauvan pakata, mutta turvakaukaloon köytettynä. =)
 
Leukistinen aksolotli
Olen mä melko holtiton, mutta en niin lepsu, että selkään kiipeäisin tuon kanssa (silloin tosin vielä menin, kun se oli vatsanahan toisella puolen).

Pitkässä 8m narussa vaan juoksutan maasta käsin, jos vauvan kanssa hevostelen.

Nyt kun olis ajokelit, niin kärryn lavalle saattaisin myös vauvan pakata, mutta turvakaukaloon köytettynä. =)
Ok, mä en tiedä hepoista ja ratsastuksesta mitään, niin sen takii kyselen tommosii.;)
 
chef,kyl sut tunnistaa kun klikkaa kuvan isommaksi....
No eikä tunnista...tai siis toki tutut tunnistaa, mutta siis jos sä et ole mun tuttu ja huomenna kävelen sua vastaan kadulla, niin tuskin sä toteat, että ahaa, tuossahan menee chef.

Tai jos sulla nyt ihan mieletön muisti on ja kuvaa koko yön kyttäät niin ehkä sitten...mutta ei muuten. Tai niin mä ainakin tän nyt pohdin.
 
"vieras"
Mä taas olen hyvinkin varma että suurin osa kaikesta paskasta ketjusta ja aiheesta riippumatta tulee naisilta. Hyvin todennäköisesti vielä äiti-ihmisiltä, jotka jaksavat oman köyhän elämänsä paskassa parisuhteessaan ja kurittomien kakaroidensa kanssa itseään inhoten sillä voimalla, että käyvät iltaisin täällä (ja ehkä muuallakin) haukkumassa tuntemattomia. Sääliä ja psyykelääkkeitä, niitähän riittää tässä maailmassa, jakoon vaan. :saint:
Täällä oli kerran pitkä ketju, jota ihmettelin. Hirveä määrä palstalaisia vaihtamassa kokemuksia psyykenlääkkeistä. Aikamoista pillerijengiä.

Toinen oli tänään se herpes-ketju. Kyllähän oli aloittajalla saman kokeneita lohduttajia paljon, joten tautisiakin nää akat täällä on.

Mun kohdallani sun arvelusi meni männikköön.
 
chef!
No eikä tunnista...tai siis toki tutut tunnistaa, mutta siis jos sä et ole mun tuttu ja huomenna kävelen sua vastaan kadulla, niin tuskin sä toteat, että ahaa, tuossahan menee chef.

Tai jos sulla nyt ihan mieletön muisti on ja kuvaa koko yön kyttäät niin ehkä sitten...mutta ei muuten. Tai niin mä ainakin tän nyt pohdin.
mä tarkotin että joku palstailija voi tunnistaa sut juttujes ja nyt naamas perusteella. eikö sullakin oo ollu jos jotakin stalkkaajaa.. hyvällä vain tässä minä..
 
mä tarkotin että joku palstailija voi tunnistaa sut juttujes ja nyt naamas perusteella. eikö sullakin oo ollu jos jotakin stalkkaajaa.. hyvällä vain tässä minä..
Niin sitä kautta toki joo, kun kyseessä silloin on tosiaan tuttu.

Ja kyllä, valitettavasti mulla oli ihan oma stalkkeri, mutta olen kyllä saanut olla nyt ihan rauhassa. Ja uskon että saan olla jatkossakin. Tai ainakin toivon.
 

Yhteistyössä