Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Hauskaa, että myönnät seuranneesi niin tarkkaan. Palstallahan on oikeasti monia ihmisiä, jotka ei jaksa seurata toisten jokaista edesottamuksia ja kirjottaa niitä ylös. kaikilla ei myöskään ole leikekirjaa tai -seinää, eikä kaikki tee semmosta kynttiläalttaria jostain stalkkaamastaan palstalaisesta, kuin sä olet tehnyt. Meehän vaikka heitteleen tikkoja niihin mun kuviin, mitä juuri tulostit ja laitoit seinään.:wave: Heippa!
Väitätkö muka, ettet itse ole törmännyt palstalaisten ei niin mairitteleviin mielipiteisiin sinusta?
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22081153:
pakko taas tapella
Sanotko sä tappeluksi sellaista, että joku sekopää haukkuu muita? Jos sä haluat jotain järkevää sanoa, niin puolusta niitä, jotka sitä tarttee, tai jätä sanomatta.
 
"vieras"
[QUOTE="jep";22081140]Eihän tuosta kukaan pidä, muuta kuin ihan vittuillakseen.
:D[/QUOTE]
Pitäähän. Mä olen ollut ihan otettu, kun palstalle on ilmestynyt joku fiksu tyyppi kirjoittelemaan fiksuja juttuja ja oon tykännyt lukea Leukistisen Aksolotlin kirjoituksia. Tämän ketjun myötä tiedän nyt, että kyseessä on entinen Rukoilijasirkka ja se kyllä yllätti, olen kyllä Sirkasta tykännyt ennenkin mutta muutaman jyrkän mielipide-eron takia ehkä lukenut hänen tekstejään välillä jonkinnäköisellä ennakkoasenteella. Nyt kun luin Leukistisen Aksolotlin kirjoituksia ilman mitään ennakkokäsityksiä, huomasin, miten paljon kyseisestä palstapersoonasta tykkäänkään! :) Vaikka pari juttua edelleen mua vaivaa aiemmista kirjoituksista mutta eipä niitä vanhoja ole järkeä miettiä, ja eihän kaikesta voi olla samaa mieltä.
 
"vierastus"
Niin harmaa(t) ilkeät, mitä sitten kaipaatte tähän ketjuun? Jos peruspalstailijoiden naamat ei passaa. Kukaan uusi tuskin uskaltaa mukaan tämän kaiken jälkeen. Eikä porukka tämän kauniimmaksi mene, eiköhän kauneimmat laita kuvansa esille.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22081258]Pitäähän. Mä olen ollut ihan otettu, kun palstalle on ilmestynyt joku fiksu tyyppi kirjoittelemaan fiksuja juttuja ja oon tykännyt lukea Leukistisen Aksolotlin kirjoituksia. Tämän ketjun myötä tiedän nyt, että kyseessä on entinen Rukoilijasirkka ja se kyllä yllätti, olen kyllä Sirkasta tykännyt ennenkin mutta muutaman jyrkän mielipide-eron takia ehkä lukenut hänen tekstejään välillä jonkinnäköisellä ennakkoasenteella. Nyt kun luin Leukistisen Aksolotlin kirjoituksia ilman mitään ennakkokäsityksiä, huomasin, miten paljon kyseisestä palstapersoonasta tykkäänkään! :) Vaikka pari juttua edelleen mua vaivaa aiemmista kirjoituksista mutta eipä niitä vanhoja ole järkeä miettiä, ja eihän kaikesta voi olla samaa mieltä.[/QUOTE]

Vaihdoin nikkiä senkin takia, että en tykkää itsestäni, kun olen ilkeä. Ja kun mua ei tunnisteta, mulle ei ilkeillä niin paljoa.;) Silloin munkin on helpompi olla kivampi. Kirjottaessa joskus unohtuu se, että se toinenkin on ihan oikea ihminen, eikä kaikkea kannattas sanoa. Joskus oon sanonut aika tyhmiä juttuja, asioista, joista en edes oo kovin vahvasti mitään mieltä. Typeryyksissäni.
 
"vieras"
Vaihdoin nikkiä senkin takia, että en tykkää itsestäni, kun olen ilkeä. Ja kun mua ei tunnisteta, mulle ei ilkeillä niin paljoa.;) Silloin munkin on helpompi olla kivampi. Kirjottaessa joskus unohtuu se, että se toinenkin on ihan oikea ihminen, eikä kaikkea kannattas sanoa. Joskus oon sanonut aika tyhmiä juttuja, asioista, joista en edes oo kovin vahvasti mitään mieltä. Typeryyksissäni.
Eipä sitä kukaan ole täydellinen tai pyhimys, kaikki laukoo joskus tyhmiä juttuja. Joskus itse kunkin tulee oltua vähän ajattelematon tai yksinkertaisesti huonolla tuulella ja purettua sitä toisiin ihmisiin. Mutta se on hyvä, että voi myöntää olleensa väärässä tai käyttäytyneensä hölmösti. Enkä siis tarkoita syyttää sua mistään hölmöilystä erityisesti; tällä palstalla on kyllä sellaisia tyyppejä että heidän juttuihinsa verrattuna pienet töksäytykset kuulostaa mitä kauneimmilta sokerikuorrutetuilta lepertelyiltä. :D Kurja juttu jos nyt saat taas kiusahenkiä niskaasi tämän paljastuksen myötä, tai en mä tiedä oliko se edes paljastus muille kuin mulle. :D Mutta etköhän sä osaa olla välittämättä moisista, tällä palstalla riehuu valtavasti kiusaajia jotka haluaa vaan levittää omaa kurjaa mieltään ympärilleen.
 
[QUOTE="vieras";22081409]Minä uskon että pahin haukkuja on joku miespalstailija. Joka kituu kun ei saa pesää.[/QUOTE]

mulla taas on ihan eri epäilyt sukupuolesta. syy tosin voi olla samansuuntanen :stick:
 

Yhteistyössä