Mitä sinä sanoisit lapsillesi? :)

• Viestiketjun aloittaja "vanha"
  • Ensimmäinen viesti
"vanha"
Jos he "yökkien" :) katsoisivat jäljille purtua kaulaasi..

Meidän 1v totesi: "äitille tullut musteema. 16v lausui: "YÄÄÄK, kuin te vanhat ihmiset edes viitsitte!!" 14v lapsemme ei puhunut mitään, tuijotti vain järkyttyneenä :D

Eli, tässäkö se elämä oli? Ollaan vanhuksia kun mä olen 34 ja mies 40v... :D

[QUOTE="vanha";22078559]Jos he "yökkien" :) katsoisivat jäljille purtua kaulaasi..

Meidän 1v totesi: "äitille tullut musteema. 16v lausui: "YÄÄÄK, kuin te vanhat ihmiset edes viitsitte!!" 14v lapsemme ei puhunut mitään, tuijotti vain järkyttyneenä :D

Eli, tässäkö se elämä oli? Ollaan vanhuksia kun mä olen 34 ja mies 40v... :D[/QUOTE]

No en vois kuvitellakaan, että mulla olisi fritsuja 16 ikävuoden jälkeen..

Eli en vois kuvitellakaan tilannetta.

Antaisin jonkun armottoman kulahtaneen selityksen, kuten: Kävelin pyykkinarua, jääkaapinovea tms. päin. Teinihän ei sitä tietenkään uskoisi, mutta voisi kokea älyllistä ylemmyyttä kun näkisi moisen selityksen läpi tai sitten jos ei _todellakaan_ haluaisi ajatella vanhempien tekevän vielä sitä voisi ajatella, että onhan siinä 0,1% mahdollisuus, että selitys pitää paikkansa.

sh-äiti
[QUOTE="teisu";22078617]no mun mielestä fritsut kuuluu teinien elämään, ei täysi-ikäisten ja varsinkaan yli 20 v. ihmisten... mut tää on vaan mun mielipide :D[/QUOTE]

Samaa mieltä ja kyllä minäkin jos tuttunne olisin niin yökötellen katsoisin jälkiä:(

"kuula"
[QUOTE="vanha";22078559]Jos he "yökkien" :) katsoisivat jäljille purtua kaulaasi..

Eli, tässäkö se elämä oli? Ollaan vanhuksia kun mä olen 34 ja mies 40v... :D[/QUOTE]

Se, että on kaula syötynä melkein nelikymppisenä, on ehtaa white trash-touhua.

Mä en mielestäni oo tiukkis tai kalkkis, mutta fritsut aikuisella ihmisellä on jotain tosi rumaa ja kieltämättä hiukan asuntovaunupuisto-henkistä.

Jos mulla olisi kaula syötynä (ei todellakaan oo eikä tuu olemaan, mutta JOS) niin peittäisin jäljet huivilla.

[QUOTE="kuula";22078761]Se, että on kaula syötynä melkein nelikymppisenä, on ehtaa white trash-touhua.[/QUOTE]

Ihanko totta?
Minä olen yli 40, mutta pitää nyt kyllä ehdottomasti kokeilla tuota!
(Edellisistä fritsuista kun taitaakin olla aikaa liki 30 v.)

Tällä palstalla olen nimittäin saanut kuvan että "white trash" kuvastaa elämäniloa, huumorintajua ja ystävällisyyttä sekä hyväntahtoisuutta - kaikki ominaisuuksia, jotka oikein mielelläni liittäisin itseenikin.

aloittaja
Ihanko totta?
Minä olen yli 40, mutta pitää nyt kyllä ehdottomasti kokeilla tuota!
(Edellisistä fritsuista kun taitaakin olla aikaa liki 30 v.)

Tällä palstalla olen nimittäin saanut kuvan että "white trash" kuvastaa elämäniloa, huumorintajua ja ystävällisyyttä sekä hyväntahtoisuutta - kaikki ominaisuuksia, jotka oikein mielelläni liittäisin itseenikin.
Ei meitä "vanhuksia" vissiin täällä ymmärretä.. :D

Mitä se olikaan muuten se teinimeininki? :)

Yhteistyössä