Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22077127]Siinäpä sitä Tönön klaania. Ihana kuva ja mukavaa syksyn jatkoa toivoo jo vuosia blogiasi lukenut P.[/QUOTE]

Kiitos.
Olisi kauhean kiva saada sellainenkin kuva, jossa olisi ihan koko perhe paikalla eli noiden kuvassaolevien lisäksi puoliso, vävyt, miniät ja adoptiotäti.

*aikoo vonkua sellaista syndelahjaksi*
 
"mä vaan"
Leukistinen aksolotli
Aha, kiitti nyt sit hirveesti. Mä en tiennyt, että jos mä sanon jonkun poskipäitä kauniiksi, se tarkottaa, että pidän häntä muuten ei-kauniina. En tiennyt, että olisi pitänyt sanoa, että hän on kaunis muutenkin, vaikka se seikka on kaikille ilmiselvästi siitä kuvasta näkyvissä. Enkä tiedä missä vaiheessa olen sanonut ketään taas läskiksi. Anteeks siis kaikille ketä loukkasin tässä ketjussa.

Ilmeisesti sinä hullu idiootti löysit mut taas, vaikka mun nimimerkki onkin sulle varmaan liika vaikee kirjoitettava.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="mä vaan";22077190]Ensimmäinen oikeesti hieno kuva tässä ketjussa.
Mitenhän leukistinen tätä "kehuu".[/QUOTE]

En mitenkään, enhän mä saa kehua, ku eräs repii siitä pelihousut.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22077488:
Siis mikä v*tun tappeluketju tämä taas on?
No, se, kun mä olen piiloilkeillyt täällä kaikille, kenen kuvista olen sanonut jotain. Mä en uskalla enää sanoa kenestäkään mitään kohta.: /
 


Siinä teille veemäisen näköinen akka joka kuvittelee olevansa parikymppinen kesäkuumalla.
Aurinko räkittää silimihin ja poseerata olis kaverille vain pitäny. Polvikin oli kipeä ja veetutti kun kyynärsauva hiersi kämmentä.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22077544:


Siinä teille veemäisen näköinen akka joka kuvittelee olevansa parikymppinen kesäkuumalla.
Aurinko räkittää silimihin ja poseerata olis kaverille vain pitäny. Polvikin oli kipeä ja veetutti kun kyynärsauva hiersi kämmentä.
Kaunis oot silti
 
"mä vaan"
[QUOTE="vieras";22077543]Ei siinä ollut mitään "löytämistä", koska kukaan ei kirjoita niin kuin sinä ja varmistit sen vielä lähettämällä kuvasi. Hölmö.[/QUOTE]

Ei voi kauhalla vaatia.. :whistle:
 

Yhteistyössä