Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22075367]No, laita nyt sinäkin sen ruttuturpasi kuva niin kehutaan vähän suakin :hug: Mä en kuvaani laita, koska tiedän jo minkälaisia kommentteja saisin, enkä just nyt jaksa mitään vittuiluja. Tiedän ihan peiliin katsomalla minkä näköinen olen :D[/QUOTE]

Enpä ole vielä minäkään vasiten joutunut kehuja kalastelemaan.
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";22075503]Myös sun jutuista paljastuu ylimielisyytesi. Tietenkään et sitä myönnä.[/QUOTE]

Mitä mun pitäis tähän nyt vastata? Sä olet ihan oikeutettu mielipiteeseesi ja mä tuskin saan sitä muuttumaan vaikka päälläni seisoisin. Joten mä nostan tässä vaiheessa kädet kattoon. Mä olen sun mielestäsi ylimielinen ja se sulle sallittakoon :).
 
te ootte kaikki
:LOL: eniten naurattaa taas rukoilijasirkka (leukistinen) sekä wicked mary tässä ketjussa. Tuo Freiya on myös säälittävä. Oisi ihan kiva kuulla mitä noilla vittupäillä on oikeesti siellä päänupissa, selvää piilovittuilua kokoajan Turkilmakselle sekä muille, ylistämisen muododssa.
suomennettuna: "Sä oot tosi kaunis vaikka oot vitun läski" , tätä tasoa. Sirkka taas luulee olevansa joku säälipisteiden jakaja, koska kuvittelee oikeesti olevansa joku miss maailmankaikkeus. :LOL: "sulla on kivat poskipäät, sulla on nätit silmät".. :LOL: suomennettuna: "Älä luulekaan että oot kauniimpi kuin mä!! Mua harmittaa että sä oot kaunis, mutta mun on tehtävä sulle selväks ettei mua harmita."
Aina samaa. :D Cat fightia siirapilla kuorrutettuna.
 
:LOL: eniten naurattaa taas rukoilijasirkka (leukistinen) sekä wicked mary tässä ketjussa. Tuo Freiya on myös säälittävä. Oisi ihan kiva kuulla mitä noilla vittupäillä on oikeesti siellä päänupissa, selvää piilovittuilua kokoajan Turkilmakselle sekä muille, ylistämisen muododssa.
suomennettuna: "Sä oot tosi kaunis vaikka oot vitun läski" , tätä tasoa. Sirkka taas luulee olevansa joku säälipisteiden jakaja, koska kuvittelee oikeesti olevansa joku miss maailmankaikkeus. :LOL: "sulla on kivat poskipäät, sulla on nätit silmät".. :LOL: suomennettuna: "Älä luulekaan että oot kauniimpi kuin mä!! Mua harmittaa että sä oot kaunis, mutta mun on tehtävä sulle selväks ettei mua harmita."
Aina samaa. :D Cat fightia siirapilla kuorrutettuna.
tuli sitten todistettua että mä en osaa lukea rivien välistä. kun en tuota tajua..
 
:LOL: eniten naurattaa taas rukoilijasirkka (leukistinen) sekä wicked mary tässä ketjussa. Tuo Freiya on myös säälittävä. Oisi ihan kiva kuulla mitä noilla vittupäillä on oikeesti siellä päänupissa, selvää piilovittuilua kokoajan Turkilmakselle sekä muille, ylistämisen muododssa.
suomennettuna: "Sä oot tosi kaunis vaikka oot vitun läski" , tätä tasoa. Sirkka taas luulee olevansa joku säälipisteiden jakaja, koska kuvittelee oikeesti olevansa joku miss maailmankaikkeus. :LOL: "sulla on kivat poskipäät, sulla on nätit silmät".. :LOL: suomennettuna: "Älä luulekaan että oot kauniimpi kuin mä!! Mua harmittaa että sä oot kaunis, mutta mun on tehtävä sulle selväks ettei mua harmita."
Aina samaa. :D Cat fightia siirapilla kuorrutettuna.
Semmosta se sitten on...aina ei voi voittaa ei edes joka kerta =)
 
Suzyanne
:LOL: eniten naurattaa taas rukoilijasirkka (leukistinen) sekä wicked mary tässä ketjussa. Tuo Freiya on myös säälittävä. Oisi ihan kiva kuulla mitä noilla vittupäillä on oikeesti siellä päänupissa, selvää piilovittuilua kokoajan Turkilmakselle sekä muille, ylistämisen muododssa.
suomennettuna: "Sä oot tosi kaunis vaikka oot vitun läski" , tätä tasoa. Sirkka taas luulee olevansa joku säälipisteiden jakaja, koska kuvittelee oikeesti olevansa joku miss maailmankaikkeus. :LOL: "sulla on kivat poskipäät, sulla on nätit silmät".. :LOL: suomennettuna: "Älä luulekaan että oot kauniimpi kuin mä!! Mua harmittaa että sä oot kaunis, mutta mun on tehtävä sulle selväks ettei mua harmita."
Aina samaa. :D Cat fightia siirapilla kuorrutettuna.
Sinä et ilmeisesti koskaan ole tavannut positiivista, ystävällistä ihmistä joka haluaa muille hyvän mielen. On totta ettei kaikki ole missejä ja mistereitä, mutta jokaisessa on varmastikin jotain kaunista, kuten vaikka silmät, hymy tms. Nämä mainitsemasi nimimerkit ovat ihania, positiivisia ihmisiä, (en ole vielä heitä tavannut IRL, mutta haluan ilman muuta kyllä vielä jossain vaiheessa tavata) jota sinä et selvästikään ole. Painu siis vuorille. Enempää en sano etten sano rumasti.
 
"joku vaan"
Sinä et ilmeisesti koskaan ole tavannut positiivista, ystävällistä ihmistä joka haluaa muille hyvän mielen. On totta ettei kaikki ole missejä ja mistereitä, mutta jokaisessa on varmastikin jotain kaunista, kuten vaikka silmät, hymy tms. Nämä mainitsemasi nimimerkit ovat ihania, positiivisia ihmisiä, (en ole vielä heitä tavannut IRL, mutta haluan ilman muuta kyllä vielä jossain vaiheessa tavata) jota sinä et selvästikään ole. Painu siis vuorille. Enempää en sano etten sano rumasti.
Onko sellanen ihminen susta positiivinen joka sanoo toiselle että "sä oot kaunis vaikka ootkin tosi läski" tai "sulla on kivat poskipäät" vaikka koko kasvot ois tosi nätit. Musta ihan selkeetä vittuilua.
Mun mielestä todella ilkeitä kehuja tulee muutaman nikin suusta.
 
Turkilmas
[QUOTE="joku vaan";22076360]Onko sellanen ihminen susta positiivinen joka sanoo toiselle että "sä oot kaunis vaikka ootkin tosi läski" tai "sulla on kivat poskipäät" vaikka koko kasvot ois tosi nätit. Musta ihan selkeetä vittuilua.
Mun mielestä todella ilkeitä kehuja tulee muutaman nikin suusta.[/QUOTE]

Vai olisitko sä vainoharhainen? Olisko mahdollista?
 
[QUOTE="joku vaan";22076360]Onko sellanen ihminen susta positiivinen joka sanoo toiselle että "sä oot kaunis vaikka ootkin tosi läski" tai "sulla on kivat poskipäät" vaikka koko kasvot ois tosi nätit. Musta ihan selkeetä vittuilua.
Mun mielestä todella ilkeitä kehuja tulee muutaman nikin suusta.[/QUOTE]

:D Mutta täähän on ihan normaalia - ei kukaan ole täydellinen ja hanakasti me kai etsitään niitä "virheitä" tuntemattomista. En mä ole oikein osannut piilovittuiluna ottaa esim vastaavia kommentteja joita sain meidän joulukuvista, tottahan ne sanat mun painostani esimerkiksi olivat.

Sitä paitsi, katse kiinnittyy helposti kuvissa johonkin tiettyyn juttuun...kuten vaikka niihin poskipäihin, jos ne sattuvat olemaan ihan erityisen hyvänmalliset. Toisaalta, mitäpä maksaisi siihen lisätä että kaunis olet muutenkin, mutta ei kai tarvitse valehdellakaan jos ei oikeasti olisi sitä mieltä? Silloinhan se ei olisi piilovittuilua vaan nimenomaan sitä positiivisten asioiden sanomista.
 
:LOL: eniten naurattaa taas rukoilijasirkka (leukistinen) sekä wicked mary tässä ketjussa. Tuo Freiya on myös säälittävä. Oisi ihan kiva kuulla mitä noilla vittupäillä on oikeesti siellä päänupissa, selvää piilovittuilua kokoajan Turkilmakselle sekä muille, ylistämisen muododssa.
suomennettuna: "Sä oot tosi kaunis vaikka oot vitun läski" , tätä tasoa. Sirkka taas luulee olevansa joku säälipisteiden jakaja, koska kuvittelee oikeesti olevansa joku miss maailmankaikkeus. :LOL: "sulla on kivat poskipäät, sulla on nätit silmät".. :LOL: suomennettuna: "Älä luulekaan että oot kauniimpi kuin mä!! Mua harmittaa että sä oot kaunis, mutta mun on tehtävä sulle selväks ettei mua harmita."
Aina samaa. :D Cat fightia siirapilla kuorrutettuna.
Ja mua säälittää et sä et ilmeisesti todellakaan ymmärrä sitä et täällä kaikki ei ole tuollaisia kyynisia paskahousuja niinkuin sä.
 
Turkilmas
Tätä se sitten teettää kun tuupataan kasa naisia yhdelle palstalle :D. Miten sitä voikin pyörittää asiat noin monimutkaisiksi? Sanoit mitä tahansa, niin se on vittuilua. Ja jos et sano mitään, niin sekin on huono. Jos taas sanoo ihan kaikista jotain, niin sitten se on pebannuolentaa. Niin ja kirjoitettu ei ole viestin sisältö, vaan se löytyy rivien välistä. Positiivinen on siis negatiivista ja negatiivinen on negatiivista.
 
Tätä se sitten teettää kun tuupataan kasa naisia yhdelle palstalle :D. Miten sitä voikin pyörittää asiat noin monimutkaisiksi? Sanoit mitä tahansa, niin se on vittuilua. Ja jos et sano mitään, niin sekin on huono. Jos taas sanoo ihan kaikista jotain, niin sitten se on pebannuolentaa. Niin ja kirjoitettu ei ole viestin sisältö, vaan se löytyy rivien välistä. Positiivinen on siis negatiivista ja negatiivinen on negatiivista.
Peesien peesi!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22076552:
arvatkaas viittiikö juurikaan kehua kenenkään kuvia kun jotkut viisaat ottaa sen vonkaamisena ja toiset jopa piilovittuiluna :stick:
Tai sitten voi mennä hyvinkin mielenkiintoiseksi kun aletaan lukemaan kaikkien viestit rivienvälistä....tai eihän me nyt sinne rivien väliin mennä vaan suurennuslasin kanssa luetaan mitä sinne on pienellä präntätty.....
 
"mä vaan"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22076552:
arvatkaas viittiikö juurikaan kehua kenenkään kuvia kun jotkut viisaat ottaa sen vonkaamisena ja toiset jopa piilovittuiluna :stick:
Kiviäkin kiinostaa tollasen säälittävän ukon kehumiset. Mee vonkaa pilluas tai huomioos suomi 24.
 

Yhteistyössä