Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22074596]Mary ja muutkin ovat kyllä sisäistäneet näiden kuvaketjujen idean; kun kehuu kaikki.. siis ihan kaikki niin se omakin ruttuturpa saa säälikehut.[/QUOTE]

Musta on kivaa kyllä vaan muuten vaan kehua välillä kaikki, koska kerran kykenen siihen ilman valehtelua.
 
[QUOTE="vieras";22074596]Mary ja muutkin ovat kyllä sisäistäneet näiden kuvaketjujen idean; kun kehuu kaikki.. siis ihan kaikki niin se omakin ruttuturpa saa säälikehut.[/QUOTE]
Täällähän on tänään elämänilosta jengiä :D
 
metsänpeitto
Mitä ihmettä vänkäät vastaan, kyllä punottaa mun näytöllä kans!! Ehkä meidän kaikkien näytössä vikaa, ei siinä mitään. Mut aika aivotonta vänkätä vastaan tällases asias...
Ihan normaali, vaalea ihonväri kun sääti näytön asentoa. Mulla oli läppärin näyttö ensin kallellaan, jolloin näytti punaiselta. Suoremmassa ei näytä yhtään. Ainakaan minun koneellani :D
 
[QUOTE="vieras";22074596]Mary ja muutkin ovat kyllä sisäistäneet näiden kuvaketjujen idean; kun kehuu kaikki.. siis ihan kaikki niin se omakin ruttuturpa saa säälikehut.[/QUOTE]

saisinkohan minäki :xmas:
:LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22074596]Mary ja muutkin ovat kyllä sisäistäneet näiden kuvaketjujen idean; kun kehuu kaikki.. siis ihan kaikki niin se omakin ruttuturpa saa säälikehut.[/QUOTE]

No, laita nyt sinäkin sen ruttuturpasi kuva niin kehutaan vähän suakin :hug: Mä en kuvaani laita, koska tiedän jo minkälaisia kommentteja saisin, enkä just nyt jaksa mitään vittuiluja. Tiedän ihan peiliin katsomalla minkä näköinen olen :D
 
[QUOTE="vieras";22074596]Mary ja muutkin ovat kyllä sisäistäneet näiden kuvaketjujen idean; kun kehuu kaikki.. siis ihan kaikki niin se omakin ruttuturpa saa säälikehut.[/QUOTE]


suoraan sanoen oon pahoillani sun puolesta jos sun kokemus ihmisistä on se ettei kellään ole oikeasti,sanojaan tarkoittaen, koskaan mitään hyvää sanottavaa toisista
 

Yhteistyössä