Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
Wickedistä ihana kuva, onko tukka värjätty, vai muuten vaan niin hyvän näköinen?
Ja turkilmas on aina :heart: samoin kuin Freya. Huhujuttulla hieno vyötärö ja tyyli ja ja... candle light on suloinen, tyttömäinen ja Markiisilla vimkeät silmät ja... (mulla on toinen sivu auki, että löydän kaikki) mielikuva on kuin joku satuolento ja Lodesta oli ihana kuva lapsen kanssa, :heart: ja ihanat ripset, kumipuulla viehättävä hymy ja ihanan sädehtivä iho, syysyötä jo kehuin, tiiru on tuore ja ihana, auryn on keijukaisnainen, minervalla jännittävän väriset silmät, Vartoojalla rohkea hiustyyli ja vetoava hymy, Wc-ankka on enemmän kuningatar, kuin prinsessa, muistinko mä kaikki? Suzannen kehuin jo.

Puuh.
hiusten väri on ihka oma...se on tummanruskea mutta taittaa vähän punaiseen kirkkaassa valossa :)
 
Palstan trolli
Tämä ketjuhan on mennyt härskiksi :D Ihana huomata, että kaksplussalla osataan vilpittömän kehumisen jalo taito. Yhtään liioittelematta sanon myös, etten koskaan, missään, edes mallikansioissa tai paikallisjunassa ole nähnyt yhtä häikäiseviä kaunottaria kuin tässä ketjussa.

Essielle tiedoksi, kommentoin tuossa aamulla vain niitä jotka laittoivat kuvansa tai linkittivät sen ketjuun, en jaksanut tihrustaa vaatimattomia avattaria.
 
Tämä ketjuhan on mennyt härskiksi :D Ihana huomata, että kaksplussalla osataan vilpittömän kehumisen jalo taito. Yhtään liioittelematta sanon myös, etten koskaan, missään, edes mallikansioissa tai paikallisjunassa ole nähnyt yhtä häikäiseviä kaunottaria kuin tässä ketjussa.

Essielle tiedoksi, kommentoin tuossa aamulla vain niitä jotka laittoivat kuvansa tai linkittivät sen ketjuun, en jaksanut tihrustaa vaatimattomia avattaria.
Ai jaa :D No hyvä :xmas: Onneks en oo vielä sortunu laittamaan kunnon kuvaa :LOL:
 
"aha"
En ihan taas tajua tätä menoa tässä ketjussa. Turkilmaksella on vissiin nykyään ihan oma perskärpänen? Tai jopa parikin? Onko oikein elämäntehtävänä aina mollata Turkilmasta joka ketjussa, mihin hän sattuu eksymään, oli asia mikä tahansa? Oma asianne tietysti, mihin energianne käytätte, mutta tulis varmaan parempi fiilis itsellennekin, kun suuntaisitte ton energianne positiivisiin asioihin.
 
vink
[QUOTE="aha";22073463]En ihan taas tajua tätä menoa tässä ketjussa. Turkilmaksella on vissiin nykyään ihan oma perskärpänen? Tai jopa parikin? Onko oikein elämäntehtävänä aina mollata Turkilmasta joka ketjussa, mihin hän sattuu eksymään, oli asia mikä tahansa? Oma asianne tietysti, mihin energianne käytätte, mutta tulis varmaan parempi fiilis itsellennekin, kun suuntaisitte ton energianne positiivisiin asioihin.[/QUOTE]

Jos mua tarkotit niin en edes tiedä tollasta nikkiä. Mut kommentoin tuota kuvaa.
 
"kioto"
Nostaa todella kynnystä laittaa itestään kuvia tai että kommentois kauheesti mitenkään. Aina ja joka asiasta saapi paskaa niskaan. Joku hörhö (harmaa) tulee ja laukoo "totuuksia".
 
[QUOTE="kioto";22073520]Nostaa todella kynnystä laittaa itestään kuvia tai että kommentois kauheesti mitenkään. Aina ja joka asiasta saapi paskaa niskaan. Joku hörhö (harmaa) tulee ja laukoo "totuuksia".[/QUOTE]

Näinpä, mut onneks on olemassa meitä palstatyrkkyjä joita ei kiinnosta harmaat mussuttajat, toivottavasti saadaan muitakin mukaan kuvaketjuihin jatkossakin :xmas: Mä ainakin aion ihan kiusallani jatkaa kuvapinoihin osallistumista :D
 
Turkilmas
Ihanaa, kauheeta vääntöä mun tavisnaamasta pottunokkineni :D. Ylivalottunut tuo kuva muuten onkin, tietokoneen kameralla tulee tollasia tietyssä valossa. En siis todellakaan tarkoituksellisesti tota ottanut :).

Mutta joo, mun on pakko sanoa, että niin kehut kuin haukutkin tuntuu musta samalta, eli ei lähinnä miltään. Mä olen sen verran pahasti haukkunut itse itseäni, että ei mua voi sanoilla loukata enempää. Tavis olen, pottunokkaa mulla ei ole, korkeat poskipäät mulla on, eksoottisuutta sen verran että olen kait normia tummempi. Mun näköisiä mimmejä mahtuu tusinaan 15 ja mä olen itse ihan sinut asian kanssa. En siis kuvittele olevani mikään kaunotar, mutta kuten jo aiemmin kerroin, olen nykyään taas jo sinut itseni kanssa sen verran, että tiedän olevani ihan kivan näköinen kuitenkin :). Kilojakin löytyy ihan reilusti, ei se ole mikään salaisuus :D.

Niin ja Majuri: mä olen koittanut kerran blondia väriä ja se ei todellakaan sovi mulle. Aivan liian tummat piirteet blondiksi :D
 
Kailin äiti
Ihanaa, kauheeta vääntöä mun tavisnaamasta pottunokkineni :D. Ylivalottunut tuo kuva muuten onkin, tietokoneen kameralla tulee tollasia tietyssä valossa. En siis todellakaan tarkoituksellisesti tota ottanut :).

Mutta joo, mun on pakko sanoa, että niin kehut kuin haukutkin tuntuu musta samalta, eli ei lähinnä miltään. Mä olen sen verran pahasti haukkunut itse itseäni, että ei mua voi sanoilla loukata enempää. Tavis olen, pottunokkaa mulla ei ole, korkeat poskipäät mulla on, eksoottisuutta sen verran että olen kait normia tummempi. Mun näköisiä mimmejä mahtuu tusinaan 15 ja mä olen itse ihan sinut asian kanssa. En siis kuvittele olevani mikään kaunotar, mutta kuten jo aiemmin kerroin, olen nykyään taas jo sinut itseni kanssa sen verran, että tiedän olevani ihan kivan näköinen kuitenkin :). Kilojakin löytyy ihan reilusti, ei se ole mikään salaisuus :D.

Niin ja Majuri: mä olen koittanut kerran blondia väriä ja se ei todellakaan sovi mulle. Aivan liian tummat piirteet blondiksi :D
Ei sun ulkonäössä oo mitään vikaa, mut nuo jotkut meni vähän liian pitkälle tossa ylistyksessä, joka mun mielestä on piilovittuilua jollakin tasolla. Ihan hyvän näkönen oot, mutta et eksoottinen tai mitenkään uskomaton sensaatio. :D
 
metsänpeitto
Joko sun näytössä on vikaa tai olet värisokia.
Mulla heitti tää näyttö sun kasvot myös todella punaisiksi, ei nyt ehkä ihan rapupunaiseksi, mutta todella punaiseksi kuitenkin. Sitten kun vähän korjasin läppärin näytön asentoa suorempaan, niin näyttikin jo ihan erilaiselta, ihan normaalin väriseltä iholta :D

Minkäväriset silmät sulla on muuten oikeasti?
 

Yhteistyössä