Herra Majuri
Kaunis kalju :attn:
Kaunis kalju :attn:
Musta kaljut naiset näyttävät aina jotenkin mielenkiintoisilta. Ja vartoojalle ainakin käy tosi hyvin.Kaunis kalju :attn:
Kiitos Pitäskin taas ajella, alkaa olee jo liian pitkäMusta kaljut naiset näyttävät aina jotenkin mielenkiintoisilta. Ja vartoojalle ainakin käy tosi hyvin.
kaunis, kuten ainaEi oo mitään uutta...ja vilautus riittänee taas
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Our%20wedding/179-1.jpg
Moi :heart:, sullahan on jo pitkän pitkät hiukset
no mä sanoisin sua enemminkin vaarallisen viehkeäksi velhottareksi kuin keijuksiOnkohan mussa menossa geenimutaatio, kun tää on nyt neljäs kerta kuukauden sisään kun kuulen tän :O
Miten joku voi olla noin kaunis? :O
Ja mikä mä oon näistä? Melkein kaikki meinaan taitais käydä :xmas:Granny, trashy, mean, pudgy, fake, boring, Boring, bad make up.
No höpö höpö ja itte olet :heart:. Sulla on nainen niin hämmästyttävän kauniit silmät, että niillä saa mitä tahansa, keneltä tahansa, anteeksiMiten joku voi olla noin kaunis? :O
Oon niin kateellinen sulle! |O
:snotty:
Hehah :heart:No höpö höpö ja itte olet :heart:. Sulla on nainen niin hämmästyttävän kauniit silmät, että niillä saa mitä tahansa, keneltä tahansa, anteeksi
Ihana kuva susta. Sillon ku ihminen tekee jotain, mistä tykkää ja mitä osaa, niin se näyttää aina kauniilta. Profiilissakin olet kaunis.
Kaunis olet terveydentilasta riippumatta. :heart:=)
Nättimys :heart:
Kiitos. :heart: Tiedä osaanko, mutta tykkään kovasti laulamisesta. Poikakin pääsi ekaakertaa äidin kanssa lavalle reilu viikko sitten. Nautti selvästi esillä olosta, äitiinsä tullut.Ihana kuva susta. Sillon ku ihminen tekee jotain, mistä tykkää ja mitä osaa, niin se näyttää aina kauniilta. Profiilissakin olet kaunis.
Tään on kans niin ihana kuva
Mä olen hiljalleen oppinut taas tykkäämään itsestäni, joten en enää ajattele olevani ruma. Iso ja lihava kuitenkin, ihan oikeastikin :wave:Missä helkutissa ne isot, rumat ja lihavat palstamammat on, joista aina puhutaan? Kuvia kehiin nyt!
Mun mielestä kun näin sut, sä olit enemmänkin pitkä.Mä olen hiljalleen oppinut taas tykkäämään itsestäni, joten en enää ajattele olevani ruma. Iso ja lihava kuitenkin, ihan oikeastikin :wave:
Puhut kakkaa. Mä olen sulle joskus sanonutkin, että sä olet ihan TAJUTTOMAN NÄTTI NAINEN! Sä näytäy hyvältä, vaikka laitat itsestäs kuvan aamulla, juuri heränneenä ilman meikkiä. Mun naama on kun petolinnun perse oli sitten aamu, taikka ilta, meikkiä kilo tai ei.Mä olen hiljalleen oppinut taas tykkäämään itsestäni, joten en enää ajattele olevani ruma. Iso ja lihava kuitenkin, ihan oikeastikin :wave:
No joo, pitkähän mä olenkin. Mä ajattelin sen tuohon iso- osastoon . Mutta olen mä toki lihavakin.Mun mielestä kun näin sut, sä olit enemmänkin pitkä.