Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
Wickedistä ihana kuva, onko tukka värjätty, vai muuten vaan niin hyvän näköinen?
Ja turkilmas on aina :heart: samoin kuin Freya. Huhujuttulla hieno vyötärö ja tyyli ja ja... candle light on suloinen, tyttömäinen ja Markiisilla vimkeät silmät ja... (mulla on toinen sivu auki, että löydän kaikki) mielikuva on kuin joku satuolento ja Lodesta oli ihana kuva lapsen kanssa, :heart: ja ihanat ripset, kumipuulla viehättävä hymy ja ihanan sädehtivä iho, syysyötä jo kehuin, tiiru on tuore ja ihana, auryn on keijukaisnainen, minervalla jännittävän väriset silmät, Vartoojalla rohkea hiustyyli ja vetoava hymy, Wc-ankka on enemmän kuningatar, kuin prinsessa, muistinko mä kaikki? Suzannen kehuin jo.

Puuh.
 
Mä olen hiljalleen oppinut taas tykkäämään itsestäni, joten en enää ajattele olevani ruma. Iso ja lihava kuitenkin, ihan oikeastikin :D :wave:
Puhut kakkaa. Mä olen sulle joskus sanonutkin, että sä olet ihan TAJUTTOMAN NÄTTI NAINEN! Sä näytäy hyvältä, vaikka laitat itsestäs kuvan aamulla, juuri heränneenä ilman meikkiä. Mun naama on kun petolinnun perse oli sitten aamu, taikka ilta, meikkiä kilo tai ei.

Etkä ainakaan kuvien perusteella ole yhtään iso, saati lihava. Olet oikein kaunis kaikin puolin. Onko selvä?!
 
Turkilmas
Mun mielestä kun näin sut, sä olit enemmänkin pitkä.
No joo, pitkähän mä olenkin. Mä ajattelin sen tuohon iso- osastoon :). Mutta olen mä toki lihavakin.

Mä muuten mietin just tänään semmoista hassua juttua, että miksi mielletään hoikan tai lihavan aina olevan muodottomia? Kun mulla ainakin ihan selvästi erottaa lantion, vyötärön ja rinnat. Vaikka siis kiloja onkin. Sitten mietin sua silloin meidän tapaamisessa. Sähän olet todella hoikka ja silti ihan mahdottoman muodokas ja naisellinen. Semmoinen upea taskuvenus varustettuna mielettömällä luonteella.
 

Yhteistyössä