Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
No joo, pitkähän mä olenkin. Mä ajattelin sen tuohon iso- osastoon :). Mutta olen mä toki lihavakin.

Mä muuten mietin just tänään semmoista hassua juttua, että miksi mielletään hoikan tai lihavan aina olevan muodottomia? Kun mulla ainakin ihan selvästi erottaa lantion, vyötärön ja rinnat. Vaikka siis kiloja onkin. Sitten mietin sua silloin meidän tapaamisessa. Sähän olet todella hoikka ja silti ihan mahdottoman muodokas ja naisellinen. Semmoinen upea taskuvenus varustettuna mielettömällä luonteella.
Oo vau, mieletön kehu kyllä tuo!:ashamed:
Sen takia sua on vaikea mieltää muka joksikin lihavaksi, kun et sä ole semmonen pallo kumminkaan, vaan tosi katsottavan näköinen. Kuvasta kyllä näyttäs, että ei sulla voi mitään ylikiloa olla, kun käsivarret näyttää noin pieniltä.
 
Turkilmas
Puhut kakkaa. Mä olen sulle joskus sanonutkin, että sä olet ihan TAJUTTOMAN NÄTTI NAINEN! Sä näytäy hyvältä, vaikka laitat itsestäs kuvan aamulla, juuri heränneenä ilman meikkiä. Mun naama on kun petolinnun perse oli sitten aamu, taikka ilta, meikkiä kilo tai ei.

Etkä ainakaan kuvien perusteella ole yhtään iso, saati lihava. Olet oikein kaunis kaikin puolin. Onko selvä?!
Hih, pakko kai se sitten on tulla selväksi kun noin paukutetaan päähän :D. Mä vaan toivon, ettei me koskaan tavata livenä. Saatat nimittäin pettyä näkemääsi.

Mutta joo, mä olen aina ollut hirmu itsevarma, riippumatta paljonko olen painanut. Sitten kun aloin odottaa kuopusta, mun itsetunto romahti täysin. Ja siellä kuopissa se onkin sitkeästi pysynyt. Nyt ihan hiljattain olen kuitenkin huomannut että alan olemaan taas sinut itseni kanssa, enkä enää häpeä itseäni. En mä oikeesti näytä livenä lähellekään siltä kuin kuvissa, mutta nyt uskallan jo ääneen sanoa että en mä niin hirvittävältäkään näytä kuin mitä joskus ajattelin :).
 
Hih, pakko kai se sitten on tulla selväksi kun noin paukutetaan päähän :D. Mä vaan toivon, ettei me koskaan tavata livenä. Saatat nimittäin pettyä näkemääsi.

Mutta joo, mä olen aina ollut hirmu itsevarma, riippumatta paljonko olen painanut. Sitten kun aloin odottaa kuopusta, mun itsetunto romahti täysin. Ja siellä kuopissa se onkin sitkeästi pysynyt. Nyt ihan hiljattain olen kuitenkin huomannut että alan olemaan taas sinut itseni kanssa, enkä enää häpeä itseäni. En mä oikeesti näytä livenä lähellekään siltä kuin kuvissa, mutta nyt uskallan jo ääneen sanoa että en mä niin hirvittävältäkään näytä kuin mitä joskus ajattelin :).
Jos yhtään lohduttaa, niin harva näyttää kuvassa samalta, kuin livenä.

Mulla on itsestäni kuva, joka on niin jäätävä että aina kun mä katson sitä, mä meinaan tukehtua nauruun. Esikoinen on mut siihen kuvaan meikannut ja se on jotain niin hirveetä...kuvakulma on ahkä maailman epedullisin ja...siis en mä edes osaa selittää miten hirveä se on, naurattaa vaan :LOL: Olen sen muutamaan otteeseen täällä näyttänyt ja porukka on kysynyt, että mitä hittoa mun huulille on tapahtunut :LOL:

Ja sitten se toinen osuus...mulla on itsestäni kuva jossa näytän mielestäni hirmu nätiltä. Mutta en mä siinä kuvassa itseltäni näytä. Se on maailman paras kuvakulma, joka jostain syystä hoikisti mua 10 kiloa pienemmäksi, mitä todellisuudessa siinä kuvassa olen.

Jotta kameralla saa kikkailtua kyllä melkosesti :D
 
:wave:
Ja koko kuvaa en laita :x
No silmät on ainakin nätit.

Ja kun omat silmäni täällä paljastin niin mulle sanottiin, että jos on silmät nätit, niin on todennäköisesti nätti ihminen muutenkin. Jotta ei tartteta kokokuvaa todisteeksi...mä uskon kyllä jo silmien perusteella, että siellä on ihan nätti nainen :) (ellet sitten ole naisellinen mies, joka meikkaa : / )
 
Jotain hyötyä tuosta järkyttävän isosta 2-vuotiaasta, joka edelleen on melkoinen sylivauva ;). Niin ja siks toisekseen: mulla on aina ollut ylä- ja alaosa suht normin kokoiset ja se pahin kertymä on sitten somasti tossa keskellä :D
No mä treenaan käsiä päivittäin sen lisäks et kanniskelen tuota melken 11kk poikaa mut eipä oo vielä mitään muutosta tapahtunut... :ashamed: Ja mä taas oon tasaisesti lihava olkapäihin asti :LOL: Tai no mä oon kokoisekseni tosi pieni tost rinnan alta ja uumalta mut muuten oonki sit jäätävä läski :rolleyes:
 
No mä treenaan käsiä päivittäin sen lisäks et kanniskelen tuota melken 11kk poikaa mut eipä oo vielä mitään muutosta tapahtunut... :ashamed: Ja mä taas oon tasaisesti lihava olkapäihin asti :LOL: Tai no mä oon kokoisekseni tosi pieni tost rinnan alta ja uumalta mut muuten oonki sit jäätävä läski :rolleyes:
Jäätävä läski...? Ei pidä paikkaansa! Mä olen sua isompi, enkä mäkään ole jäätävä läski. Vähän läski vaan :D
 
Turkilmas
Minerwa: Mun mielestä sä olet nätti ja semmoinen oman tyylisi löytänyt. Mä olen aina kadehtinut naisia joille sopii lyhyet hiukset ja sä olet just semmoinen.

Chef: kuvakulma, ilmeet, kameran laatu... kaikki vaikuttaa. Mä olen huomannut että mitä huonompi kamera, sen parempia kuvia sillä saa. Siks ei haittaa yhtään että meidän kamera on rikki ja mun on pakko käyttää tietokoneen kameraa tai kännykkäkameraa. Molemmat yhtä ihanan epätarkkoja ja armollisia mulle :D. Hitsi, mä en oo koskaan nähnyt susta kuvaa. En edes tuollaista meikkikuvaa :(

Freiya: heh heh sun kanssa. Jos sä olet jäätävä läski, niin mitä ilmeisimmin sä sit olet aika urakalla kerännyt kiloja meidän tapaamisen jälkeen. Siellä sä kuitenkin olit ihan tavallisen kokoinen, et yhtään lihava. Miten mä en siis usko, että susta on näin lyhyessä ajassa muotoutunut mahdottoman lihava...
 
Freiya: heh heh sun kanssa. Jos sä olet jäätävä läski, niin mitä ilmeisimmin sä sit olet aika urakalla kerännyt kiloja meidän tapaamisen jälkeen. Siellä sä kuitenkin olit ihan tavallisen kokoinen, et yhtään lihava. Miten mä en siis usko, että susta on näin lyhyessä ajassa muotoutunut mahdottoman lihava...
No oon mä lihonnu siit sellaset 5kg, ja se näkyy. Ikävä kyllä :ashamed:
 
Minerwa: Mun mielestä sä olet nätti ja semmoinen oman tyylisi löytänyt. Mä olen aina kadehtinut naisia joille sopii lyhyet hiukset ja sä olet just semmoinen.

Chef: kuvakulma, ilmeet, kameran laatu... kaikki vaikuttaa. Mä olen huomannut että mitä huonompi kamera, sen parempia kuvia sillä saa. Siks ei haittaa yhtään että meidän kamera on rikki ja mun on pakko käyttää tietokoneen kameraa tai kännykkäkameraa. Molemmat yhtä ihanan epätarkkoja ja armollisia mulle :D. Hitsi, mä en oo koskaan nähnyt susta kuvaa. En edes tuollaista meikkikuvaa :(

Freiya: heh heh sun kanssa. Jos sä olet jäätävä läski, niin mitä ilmeisimmin sä sit olet aika urakalla kerännyt kiloja meidän tapaamisen jälkeen. Siellä sä kuitenkin olit ihan tavallisen kokoinen, et yhtään lihava. Miten mä en siis usko, että susta on näin lyhyessä ajassa muotoutunut mahdottoman lihava...
No nyt sulla on mun kuvat yv-lootassas.

Sekä se muksun meikkaama, että itseni meikkaama, josta myös kerroin. Näyttääkö samalta ihmiseltä niissä? Mielestäni en. Siinä välissä tosin mun nenä leikattiin, mutta silti.

Ja jos kadulla kävelisin vastaan, et siltikään tunnistais mua kummaksikaan noista, koska en näytä kummaltakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kailin äiti;22072700:
Ei vittu näitten kommenttien tasoa taas. Imelää paskaa.
:LOL: Ei vittu näitten harmaitten tasoa taas. Eivät uskalla et mustina kommentoida.

Miten jotain voi noin paljon nakertaa se et mä oon kateellinen Turkilmakselle? :xmas:
 

Yhteistyössä