?
---
Vieras
Oletteko ostaneet lahjoja esikoiselle kun hän on saanut sisaruksen? ja minkälaisen lahjan olette ostaneet? Miten ovat reagoineet sisarukseen? Meillä tulee ikäeroa 2vuotta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle tärkeintä on ollut se, että olen edelleen antanut isommille sisaruksille rakkautta, hellyyttä ja huomiota, kuten annoin ennen uutta vauvaakin. Heille se on ollut yhtä tärkeää huomata, ettei arki ole muuttunut, vaikka uusi vauva onkin heidän elämäänsä tullut.
No ainakin mulle tää on itsestäänselvyys, varmaan aika monelle muullekin...
Hmm, mielenkiintoista... meillä on siis itse asiassa ollut tosi mustasukkainen esikoinen. Ehkä se vain on näyttänyt mustasukkaisuutensa hellimällä ja halimalla pikkuveljeä ja meitä vanhempia. Pirun ovelia nuo lapset.
Jos vanhemmat opettavat lapsensa siihen, että ainut mikä mieltä ilahduttaa on tavarat, niin niin se varmasti on. Meillä lapsi on perustanut tavaralahjoista vasta n. 3,5-vuotiaana, sitä ennen esim. synttäreillä, lahjat eivät ole olleet mitenkään tärkeä juttu.
tein humoristiset isä- ja isovelipakkaukset...veli tosin 10v vahempi,mutta oli pakkauksesta ilahtunut.